the_jobinator Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Help!! Als ik een mod wil istalleren gaat dat goed totdat ik het readme bestand aan wil passen, dat kan ik namelijk niet opslaan. Ik krijg deze melding: 'Kan het bestand C:\Program Files\Rockstar games\GTA San Andreas\data\carmods.dat niet maken Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingavoerd.' Ik heb al van alles geprobeerd. Heeft iemand een oplossing? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Dan moet je via start kladbok opzoeken (via programma's, of bij laatst gebruikt). Daar met rechter muisknop op klikken, en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren". Als het goed is lukt het dan wel. Reageren
the_jobinator Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Dan werkt het nog steeds niet, krijg hetzelfde bericht Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Heb je Vista? Probeer dan eens het volgende: Configuratiescherm > Gebruikersaccounts en Ouderlijk Toezicht > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen. Anders kan je altijd nog proberen om het "read-only" uit te schakelen (te "deselecteren"). Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Zet het bestand van "Alleen-lezen" af. Dit kan via de eigenschappen. Reageren
the_jobinator Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Read-only stond al uit en ik ben de beheerder van de computer dus daar kan het niet aan liggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.