Jump to content

speel jij nog vc?


TimERZ

speel jij nog vc?  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. speel jij nog vc?

    • Ja, zeker
      51
    • Soms
      58
    • Nee
      41


Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    4

  • Damos

    4

  • bjorn13

    3

  • TimERZ

    3

Top Posters In This Topic

Ikke wel, ik moet hem nog altijd een keer op de 100% zien te krijgen, ik ben één keer tot de 94% gekomen, nooit verder, irritant als je de cheats weet, jammer dat je dat niet uit je geheugen kunt wissen, anders had ik dat allang gedaan, altijd snel even ASPIRINE of LEAVEMEALONE, dat is wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat ook niet in een Fiat Panda rijden als je ook een BMW voor je deur hebt staan toch?

Dus nee.. Ik speel alleen nog maar SA.

Leuke vergelijking, maar als die Panda nu eens een """""emotionele""""" waarde heeft :D . En het is altijd leuk om de oude nog eens te doen, zo zijn oldtimers ook aardig in trek bij autoliefhebbers, maar de allernieuwste Ferrari ook, vandaar dat ik VC nog blíjf spelen (ook omdat ik SA nog niet heb), maar de oude GTA's wil ik ook nog wel eens spelen, evenals San Andreas en de GTA die daarna weer uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel nu alleen vc, san an heb ik nog niet. eerst ff werken in de zomervakantie en als ik dan genoeg geld heb ga ik san andreas halen, en dan speel ik denk ik geen vc meer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik speel geen vicy city meer.

Ik speel alleen gta sanandreas op de playstation2.

Misschien ga ik later nog gta3 of vice city doen maar ik denk het niet want gta sanandreas is gewoon veel beter met veel meer mogelijkheden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...