Jump to content

speel jij nog vc?


TimERZ

speel jij nog vc?  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. speel jij nog vc?

    • Ja, zeker
      51
    • Soms
      58
    • Nee
      41


Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    4

  • Damos

    4

  • bjorn13

    3

  • TimERZ

    3

Top Posters In This Topic

Ik speel VC niet veel meer omdat ik het erg druk heb met school. Áls ik dan eens vrije tijd heb besteed ik het soms aan GTAForum, GTA spelen of andere dingen. Als ik GTA speel is het meestal SA. Als ik SA zat ben speel ik VC. Ben ik dat spel zat dan speel ik LCS enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de laatste tijd alleen maar (totdat ik VCS heb).

Had een beetje genoeg van SA en vind het nou weer leuk om VC te doen.

Ben nu opnieuw begonnen zonder cheats, en heb nou net Boomshine Siagon ofzoiets van Phil Cassady gedaan. Maar ff een vraagje wanneer krijg ik nou de (geloof ik) 2 eindmissies?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze maand GTA Vice City gekocht, en ik moet je zeggen; het is waanzinnig! Echt heel mooi, voel me er heel vrolijk met de zonsondergangen. Jammer dat je dat niet zo perfect in SA hebt, dat is toch meer gang/grijzer achtig. In GTA VC heb je echt het gevoel dat je op vakantie bent! :Y

Daarnaast vind ik het echter overkomen, ook het landschap is echt prachtig om te verkennen! Wat ook leuk is en jammer dat het niet in SA zit zijn die Spijkerstrips die de politie uitrolt, ook mis ik de Politieboten in SA. ;)

Toch kan ik niet 1..2..3 zeggen welke ik beter vind. Ze zijn allebei heerlijk en geweldig om te spelen, alleen de graphics zijn beter uitgewerkt in SA.. Ook de besturing van de heli maverick in VC is bagger. Gelukkig hebben ze dat opgelost/verholpen in SA! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...