W1ckeD Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Ey,ja net nieuw en meteen een topic K kijk al lang rond op de site en wou zelf ook een sarten! Ben ook bezig geweest meja! Ik dacht laat ik dan maar lid worden! En mijn gta "gevoelens" delen LOL Maar hier mijn vraag! k wil dus eens een auto installeren Nou wat heb ik nou nodig img tool? Waar haal ik dat? En hoe kan je heel gta back uppen of hoeft niet hellemaal!? Wie kan mij helpen ////\\\\\azelzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Kijk eerst 's in de readme, daar staat meestal al een hele hoop. Verder is er al een half dozijn topics waar je even kan rondneuzen voor een antwoord. Enne... Heel GTA backuppen is nogal wat... Da's nu ook weer niet nodig. De bestanden die je vervangt backuppen is genoeg. Maak een extra map aan (met de naam backup of iets dergelijks en kopieër daar alle bestanden naartoe die je gaat vervangen.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 30 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 (bewerkt) Maar ik heb nu img tool gedownload en ik ben nu die scooter aan het installeren! Alleen ik kan niks renamen of deleted in img tool!? Dat is toch niet normaal of wel/ Oke gelukt ik heb hem nu Met die scooter maar ik vind hem nergens weet iemand waar ik hem kan vinden!? Bewerkt: 30 juni 2004 door T-gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Wat dacht je er van om die IMG tool is op GTAgames.nl te gaan downloaden. <_< Dan in de download database bij Vice City Editors en tools. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 30 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Wat bedoel je? ik download hem toch ook van GTAgames.nl? Maar die scooter werkt niet alles heb ik zo gedaan maar ik zie hem nergens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 heb je bij jouw VC bestanden wel het ''alleen lezen'' uitgezet??? anders heb je niets aan die img tool want je kan dan niets veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Als je op New Game drukt en die intro voorbij is sta je naast een Admiral. Daarnaast staat ook een scooter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.