Jorisk Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Hallo, Ik heb een vraag: Zijn deze requirments goed genoeg om GTA IV te spelen? HP Pavilion dv9760ED: Processor: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology core 2 Fysiek geheugen ( RAM ) : 3.00 GB Videokaart: Nvidia GeForce 8400 GS , RAM-Geheugen: 256MB Als je nog andere dingen moet weten moet je het even posten! Bedankt! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 De laatste plaats waar je dit moet vragen is de Graphics Helpdesk. Voor zulke vragen hebben we een speciaal topic in het GTA IV: Technische Problemen forum. Ik kan je alleszins al zeggen dat die laptop GTA IV niet aankan. De videokaart en processor zijn beide veel te zwak. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Je specificaties voldoen niet. Wellicht kan je met geluk hem op Low draaien, maar soepel zal het niet gaan, vrees ik. Reageren
flashingst Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Misschien wel met de laatste patch + op low met commandline? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.