Jump to content

Interne HD voor de PS3 werkt niet helemaal


Kloep

Recommended Posts

Hey,

Ik heb nog een redelijk oude PS3 waar een HD van 40 GB inzit. Heb lang spellen verwijderd en nieuwe geïnstalleerd, maar dat word ik nu wel een beetje zat. Ik ben nu dus op zoek naar een Interne HD ervoor van iets van 100GB of van 150GB, dat ligt een beetje aan de prijs. Heb alleen geen idee welke een beetje goed is en hoe duur zoiets wordt. Iemand leuke suggesties? :)

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er gisteren één besteld, en vandaag geïnstalleerd enzo. Alleen hij werkt niet helemaal.

Als ik een save wil opslaan, krijg ik de volgende melding:

"Save failed. Please check your storage device and try again."

Iemand enig idee wat ik hiermee kan doen? Moet ik nog iets installeren ofzo? Ik heb de nieuwste systeemupdate er al op geïnstalleerd, en GTA IV is er ook op geïnstalleerd. Weet iemand het?

Edit: Laat maar, is al opgelost. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

En hadden die dan wel een juiste HDD erin gedaan? Je moet wel een 2.5" SATA 9.5mm 5400 rpm hebben. :puh:

En natuurlijk belangrijk (wat bij elke is), moet je zorgen dat je de nieuwste update op een USB hebt staan, die in je PS3 doen met de nieuwe HDD, en dan bij het opstarten op Select en Start drukken. Anders werkt het natuurlijk ook niet.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Dat laatste wat je zegt hoeft zo ver ik weet ook niet :7

Zo ver ik weet hoef je alleen de HDD in het systeem te duwen, en dan formatteert hij het voor je en installeert hij ook het OS voor je. Hoef je alleen nog te updaten en klaar. Weet wel dat ik het nog niet zelf heb gedaan, en dit ook maar heb van tijdschriften etc.

Link to comment
Delen op andere websites

9,5 MM staat volgens mij voor de dikte, dus dat zou dan wel noodzakelijk zijn.

Je moet wel zelf aangeven dat je wilt formateren en je moet ervoor zorgen dat je de update op een USB in je PS3 hebt. Dan gaat het prima.

Mr. Psycho, wat er bij die andere fout ging weet ik niet, maar ik deed niks anders dan ik normaal zou doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...