Silverbyte Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Een paar signatures die ik weer tegenkwam. Ze zijn allemaal vrij oud, en omdat ik er niet tevreden over was heb ik ze nooit geshowd. Daarnaast zijn ze nog een beetje in de WIP-fase, dus het is vrij matig en bovendien niet af. Maar goed, het leek me toch leuk om het eens te laten zien. Reacties zijn welkom. Liefst ook een beetje inhoudelijk, maar omdat het allemaal nogal gedateerd is, valt er niet heel veel zinnigs op aan te merken. Reageren
matt Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Ik ga ze eens eventjes raten voor je, haha! 1. Okay, vet. Mooie lettertypen, maar ze komen niet zo mooi uit omdat ze wit zijn. De signature lijkt wel zwart-wit, en daar moet je van houden. De effecten vind ik niet zo mooi, en ik mis een beetje afwisseling (komt ook door kleurloosheid). [6/10] 2. Ik heb geen idee wie het is, maar ik denk dat het zo'n stripheld is? Het komt een beetje chaotisch op me over, hoewel ik de kras erg vet vind. Behoorlijk actievol. Erg jammer van de blur die op sommige plekken zit, dit maakt de - toch al niet zo scherpe - signature niet prettig om naar te kijken. Ik vind deze de minste van de 4. [3/10] 3. Daft Punk! Niet echt 'mijn muziek', maar de kleuren zijn prachtig. Er staat iets/iemand naast het logo van Daft Punk, maar die persoon kan ik niet goed zien. Mooie achtergrond, ik ben een grote fan van de 'lichtblobjes', doen het bij mij altijd goed. Jammer van de border. Dit soort borders zie ik nog best vaak, maar ik vind ze niks. Voor de kleuren en de mooie achtergrond + compositie een [7/10] 4. Ah, de mooiste! Ik heb niks met voetbal, maar dat geeft niet want deze signature is heerlijk om naar te kijken. Die spatten om de voetballer heen zien er goed uit (zie ik wel vaker, hoe doe je dat toch? custom brush en dan smudgen ofzo? ik wil het ook kunnen potverdikkie!) Leuk lettertype en mooie kleuren, maar de tekst komt weer niet helemaal uit de verf. Linksonder zit een vlek over de rand heen, die had ik daar niet geplaatst. Overall een pracht signature. [9/10] Bewerkt: 7 januari 2011 door matt Reageren
R-fl3x Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Ik wil niet slijmen of zo, maar ik vind die Daft Punk signature echt super. De kleuren en de border vind ik best goed erbij passen.. Heb je een tutorial ervoor gevolgd? Bewerkt: 8 januari 2011 door R-fl3x Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Nee, daar heb ik geen tutorial voor gebruikt. Puur eigen inbreng. Ik heb 'm al een hele tijd geleden gemaakt, dus ik kan je niet meer precies vertellen welke stappen ik heb gebruikt. Ik weet ook niet zeker of ik de .PSD nog heb. Iedereen trouwens nog bedankt voor de reacties! Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 De 2de vind ik echt ronduit slecht: je zet er zoveel textures en effecten in dat je simpelweg de focal moet zoeken onder de textures. Erg jammer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.