corne0202 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) hoe voeg je een plaatje op een plaatje. dus bijvoorbeeld een tatoo op een arm. ik kan niet vinden hoe ik het moet doen ook geen search en als ik hem op ze schouder doe met een andere prog zit er wit naast zo een block, ik weet hoe ik het moet weg knippen met photoshop maar hoe druk ik dat witte weg en hoe sla ik dat dan op ?? Bewerkt: 30 juni 2005 door corne0202 Reageren
corne0202 Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 ik heb het nu over photoshop hoe ik die plaatjes op een plaatje maak. dus eerst de texure maak de rest weet ik al Reageren
Arjen Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 ik heb het nu over photoshop hoe ik die plaatjes op een plaatje maak.dus eerst de texure maak de rest weet ik al Je bent een Image en een Alpha nodig. Voor de Alpha moet je dus precieze lijntjes maken, wat erg moeilijk is. Maar wat je bedoeld met plaatje over plaatje.. :unsure: Reageren
corne0202 Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 laat maar zitte moeilijk uit de leggen ik wil gwoon 2 foto veradnerne naar 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.