gtaewald Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 hey ik heb een probleem. ik was de rc-bandit aan het vervangen met de infernus... (lol) ik had alles goed gezet. overbodige dummies weggehaald. deuren en voorruit aan de body ge-atacht, ervoor gezorgd dat het er precies hetzelfde uitziet in het new cinematic view. ga ik hem testen met mijn vehicle spawner... boem, crash. ik kon geen oplossing vinden. Reageren
Beagle Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Controleer de namen, de hierarchy en of je wel alles geëxporteerd hebt (probeer de dff opnieuw te importeren en kijk of er iets raars is). Reageren
gtaewald Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) De Infernus dummy heette nog infernus in plaats van rcbandit. Goed, voordat ik het noch een keer verkloot... hoe moet ik hem exporteren? Dan heb ik het over VCol, Skip COL, Select COL3/COL, enz... in het GTA_DFF_IO schermpje. EDIT: Ge-exporteerd met Skip COL en de oude bandits COL. dus ik testen... crash. Bewerkt: 7 januari 2011 door gtaewald Reageren
Beagle Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Alles selecteren, bij de col de originele DFF van de bandit invullen en exporteren. Controleer de hierarchy nog eens, en reimport de dff om te checken. Reageren
gtaewald Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) hoe bedoel je: "chek de hierarchy"? verplaatsen, scalen, resetten? Bewerkt: 7 januari 2011 door gtaewald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.