K1pc0rn Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 ik zou bijvoorbeeld Counterstrike op school willen spelen. ik heb z'n counterstrike die alleen hoef uit te pakken en hij doet het. of zijn er nog andere spellen die het doen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Ok, wat wil je nu? Je verhaal is zo onduidelijk, ik snap er niks van. Reageren
gtaewald Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 ik denk dat dit het bij alle spellen zou moeten doen. ik had bijv pas line rider 2 unbound met crack gedownload en ik hoefde hem niet te installeren. daar zal ik het maar niet over hebben. :$ Reageren
BoerTijger Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Ik denk dat hij spellen bedoelt die je op een USB (bijv) zet en dan op school aansluit en dan op school kunt spelen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 ik zou bijvoorbeeld Counterstrike op school willen spelen. ik heb z'n counterstrike die alleen hoef uit te pakken en hij doet het. of zijn er nog andere spellen die het doen? Uhh, wat dacht je van andere spellen die je op diezelfde manier moet uitpakken? ik weet het, het is een slecht idee... Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 ja, ik wil het via een USB doen ik heb het eerst uitgepakt met Winrar maar als ik het dan wil installeren dan staat er nog een keer: Extracting. ik weet ook niet waarom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.