Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

lc.jpg

Origineel (mijn zelfgemaakte screen)

gta-3.jpg

Alle niet gespawnde plekken op screenshot zelf aangevuld.

Effect: alle blending options, strokes, filters & sharpen.

Bewerkt: door Miek

Ziet er wat simpel uit. Gwn een pic met wat text en randje erin. :-(

maar je hebt de pic er wel beter uit laten zien. :tu:

Bewerkt: door gtaewald
Geplaatst:

Wat maakt het uit of het ingewikkeld dan wel gemakkelijk was om te maken? Het gaat er toch om of je 'm mooi vind? Ik vind 'm erg mooi, hij is lekker rustig. [8/10]

Wat maakt het uit of het ingewikkeld dan wel gemakkelijk was om te maken? Het gaat er toch om of je 'm mooi vind? Ik vind 'm erg mooi, hij is lekker rustig. [8/10]

Bedankt matt. Ik heb trouwens hekel aan die andere reactie van CG..

Wat doet het er toe hoeveel layers er op een sig liggen of hoeveel effecten erop liggen? Zolang het totaalplaatje goed is, toch? En dat kan je vergelijken met een stock

En als je naar mijn stock/screenshot kijkt, die ik ook trouwens zelf heb gemaakt, dan kan je duidelijk zien dat ik de pic heb verscherpt, effecten toegevoegd, bijpassende tekst, en er een mooi totaalplaatje heb van gemaakt (naar mijn mening toch).

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Ziet er simpel uit, maar daar kan ik niks over zeggen omdat ik niks afweet van hoe die dingen gemaakt worden :7.

Maar hij ziet er ook wel mooi en rustig uit. 7,5/10

Geplaatst:

Even een aanvulling, als het aan mij lag had je je naam wel wat duidelijker kunnen maken. Het viel me namelijk pas later op dat daar ook je naam stond.

Verder leuk en simpel, 7/10.

Geplaatst:

Ten eerste is de sig inderdaad vrij simpel, maar laat dat de pret niet drukken want dit forum gaat niet alleen over graphics. De tekst waar jij je username in hebt verwerkt vind ik erg onduidelijk, je had dat net ietsje duidelijker kunnen maken doordat je het misschien kon sharpenen ofzo. Ik vind ook dat de focus iets ''meer'' op de helicopter gezet moet worden, door bijv alleen het geboed om de helicopter heen te sharpenen of te dodgen met de dodge tool. (Dan moet je daar om heen ook de burn tool gebruiken om het focaal NOG duidelijker te maken, dan weet je waar de sig om gaat.) Het stukje this is, van this is liberty city had ook net zoals ''Miek'' iets duidelijker gemogen. Die witter border (?) vind ik echter wel erg goed bij het geheel passen. Al om al zou ik een 6.5/10 geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...