BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Hoi , Kheb DYOM 6.0 aan de praat gekregen en ben gelijk aan een mission pack gaan werken. Nu is ie af! Het verhaal gaat over Grove Street die worden gevolgt door C.R.A.S.H en daardoor uit LS vluchten! have fun! C.R.A.S.H Mission pack.zip Reageren
Nissan Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Je bedoeld dat je het verhaal van SA opnieuw gemaakt hebt? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Je bedoeld dat je het verhaal van SA opnieuw gemaakt hebt? nee dat niet het zijn gewoon een paar missies die niks met de story te maken hebben Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Waarom gebruik je de nieuwe storyline feature niet? Dan kan je zelf het verhaal in elkaar zetten. Je moet dan de volledige DSL map uploaden. Daarnaast, als je missies maak, dan zou ik het als ik jou was uploaden naar de DYOM site: http://dyom.gtagames.nl. Met ruim 10.000 nieuwe missies voor SA (daaronder zijn mission packs zoals jij hierboven hebt gemaakt slechts gerekend als 1 missie!) en ook nieuwe storylines voor SA (op basis van de DSL functie [Versie 6.0]) is dit de drukste site die bezocht wordt voor DYOM missies. Met ruim 200.000 unieke bezoekers en 2 miljoen pagina bezichtigingen, denk ik dat hij daar wel het meeste gedownload zal worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.