llllllllll Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) hallo, een kameraat/vriend op school is gehackt(ook zijn vrienden) dat is nog niet het ergste: Ze denken dat ík dat doe . Ik weet al hoedat kan dat ze denken dat ik dat doe: ik heb er veel verstand van(hacken). en ik wil hun graag helpen (uit zelfbelang) want ik heb geen zin om problemen te krijge weet iemand of dit een pro hacker is of een kneusje, of een bekende email adres of gwn lulverhaal is, alvast bedankt, llllllllll Bewerkt: 7 januari 2011 door llllllllll
gta master 1 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Wat wordt er nu gehackt dan?
wesley123 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 kunnen ze niet gewoon een moeilijker wachtwoord kiezen?
matt Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Misschien handig als je verteld wat er 'gehacked' is
K1pc0rn Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 als je weet wat het is kan je het gewoon terughacken tocg???
Sublime Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) als je zelf zo goed kan hacken kan je het waarschijnlijk het zelf het beste in schatten .En als je zo'n goede ik heb er veel verstand van(hacken). persoon bent zou je waarschijnlijk vitale informatie in je post missen zoals over welk medium het gaat, en of degene van dat account misschien onwetende belangrijke gegevens heeft gegeven. Bewerkt: 7 januari 2011 door Maikle
llllllllll Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 nou, als je een programma hebt gaat dat wel ja (heb ik niet), maar er worden vrienden van mij gehackt en ik krijg de schuld
matt Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Als je geholpen wil worden raad ik je aan antwoord te geven op de vragen. Bewerkt: 7 januari 2011 door matt
gta master 1 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 nou, als je een programma hebt gaat dat wel ja (heb ik niet), maar er worden vrienden van mij gehackt en ik krijg de schuld Ja, Maar WAT wordt er gehackt? Hun MSN? Een gameaccount? Remote desktop?
llllllllll Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 nou, als je een programma hebt gaat dat wel ja (heb ik niet), maar er worden vrienden van mij gehackt en ik krijg de schuld Ja, Maar WAT wordt er gehackt? Hun MSN? Een gameaccount? Remote desktop? zo'n beetje alles wel Msn, hyves etc.
matt Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Dus als ik het goed begrijp zijn je vrienden hun MSN- en twitteraccounts gehackt op school?
Megadreams Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Zeker dat ze zich wel uitgelogd hebben? Anders kan iedereen er gewoon op.
llllllllll Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Dus als ik het goed begrijp zijn je vrienden hun MSN- en twitteraccounts gehackt op school? niet op school, gwn thuis
Hayte Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Waarom zeg je in de OP dan dat ze op school zijn gehackt? Maar kunnen ze niet gewoon hun wachtwoord vervangen en dan een moeilijkere nemen?
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Maar wat vraag je nu? Hoe moet je hacken, of wat moet ik doen om ze te overtuigen?
Recommended Posts