llllllllll Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Waarom zeg je in de OP dan dat ze op school zijn gehackt? Maar kunnen ze niet gewoon hun wachtwoord vervangen en dan een moeilijkere nemen? k heb t meteen veranderd
Hayte Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 En als je dan ook nog eens reageert op de rest...
wesley123 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 ik heb echt een gevoel dat dit gewoon een onzinverhaal is...
llllllllll Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) ff verduidelijken: Een vriend/klasgenoot word gehackt door ene jake (>>> Door Thundercover: E-mailadres verwijderd.<<< ) op zijn msn hyves... en hij denkt da ik dat doe :S. maar ik doe dat niet. ik zoek uit wie jake is zodat hij mij ook niet lastig valt en kameraat/vriend ook niet Bewerkt: 7 januari 2011 door Thundercover
Thundercover Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Of de hacker een pro of een newbie is, kunnen wij niet zeggen. Het kan met behulp van rommel als keyloggers gebeurd zijn of door het antwoord op 'de geheime vraag' te raden, bijvoorbeeld door een kennis. Zeg je vrienden dat ze hun pc moeten scannen op spy- en malware en dat ze eveneens hun wachtwoorden moeten veranderen in sterkere wachtwoorden (bijvoorbeeld letters én cijfers). Tevens moeten ze, als ze inloggen op openbare pc's zoals op school, altijd uitloggen en nooit de pc onbeheerd laten met alles open. Het veranderen van 'geheime vragen' is ook een goed idee. Zeker voor bekenden is op die manier makkelijk het wachtwoord te veranderen. Wie Jake is kunnen wij ook niet weten, dat lijkt me toch echt je eigen pakkie an. Zeker met zo'n e-mailadres. Ik verwacht in mijn postvakje een duidelijke uitleg voor wat je verder met dit topic wilt bereiken. Wij kunnen niet zoveel doen met de gebrekkige informatie die je geeft. Tot die tijd blijft dit topic gesloten.
Recommended Posts