killer37 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Mooie tutorial! Alles goed en duidelijk uitgelegd, en met een mooie screenshot erbij, top! Maar jammer genoeg doet MTA Map Editor het niet bij mij... Ik heb al meerdere versies geprobeert, maar ik krijg steeds een error als ik naar de map editor ga Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Wat voor error krijg je dan? Reageren
killer37 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Wat voor error krijg je dan? deze: http://img687.imageshack.us/i/mtasaerror.png/ Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Is je San Andreas versie 1? Of heb je hem gepatched? Reageren
killer37 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Is je San Andreas versie 1? Of heb je hem gepatched? Ik had eerst versie 2.0, maar ik heb het gepatched met de third-part patch van sa-mp.com.Ook kan ik gewoon SA-MP spelen, dus het is wel raar Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Probeer MTA als administrator uit te voeren. (Rechtermuisknop -> Als administrator uitvoeren) als je win vista/7 hebt. Anders kan je proberen MTA te herinstalleren. Reageren
killer37 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Probeer MTA als administrator uit te voeren. (Rechtermuisknop -> Als administrator uitvoeren) als je win vista/7 hebt. Anders kan je proberen MTA te herinstalleren. Heb beide geprobeert, maar nog steeds krijg dezelfde fout :S een of andere Lees- of schrijfbewerking die mislukt is. Ik heb ook al geprobeert de mappen van MTA en van San Andreas van "Alleen lezen" af te halen, maar zonder enig effect Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb het topic even afgesplitst voor de duidelijkheid. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Even voor de duidelijkheid. Welke Versie heb je er nu opstaan? Race/Dm versie. Zoals ik begrijp heb je reinstall al geprobeerd. Van welke site heb je hem af? Reageren
killer37 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Even voor de duidelijkheid. Welke Versie heb je er nu opstaan? Race/Dm versie. Zoals ik begrijp heb je reinstall al geprobeerd. Van welke site heb je hem af? Ik heb race gedownload, en ik heb het gedownload vanaf deze site: http://www.multitheftauto.com/ Reageren
FLUFFIE Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Dat is een probleem dat voorkomt als je skins enzo gebruikt. Ik zou GTA SA volledig verwijderen van m'n computer, an nadien er weer opzetten. Maar dan wel met Revo uninstaller (dit programma kan elk spoor van gta sa verwijderen van je computer). Download dat, en open het. Dan moet je GTA SA selecteren, en alle stappen volgen, en alles gewoon aankruisen en op 'delete' klikken. En zo steeds volgende doen. Dan is normaal gezien alles verwijderd, en kan je er gewoon je gta sa terug op zetten Vraag maar als je iets niet snapt^^. Reageren
killer37 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Dat is een probleem dat voorkomt als je skins enzo gebruikt. Ik zou GTA SA volledig verwijderen van m'n computer, an nadien er weer opzetten. Maar dan wel met Revo uninstaller (dit programma kan elk spoor van gta sa verwijderen van je computer). Download dat, en open het. Dan moet je GTA SA selecteren, en alle stappen volgen, en alles gewoon aankruisen en op 'delete' klikken. En zo steeds volgende doen. Dan is normaal gezien alles verwijderd, en kan je er gewoon je gta sa terug op zetten Vraag maar als je iets niet snapt^^. Bedankt voor je reactie! ik zal het vandaag proberen! Reageren
FLUFFIE Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Dat is een probleem dat voorkomt als je skins enzo gebruikt. Ik zou GTA SA volledig verwijderen van m'n computer, an nadien er weer opzetten. Maar dan wel met Revo uninstaller (dit programma kan elk spoor van gta sa verwijderen van je computer). Download dat, en open het. Dan moet je GTA SA selecteren, en alle stappen volgen, en alles gewoon aankruisen en op 'delete' klikken. En zo steeds volgende doen. Dan is normaal gezien alles verwijderd, en kan je er gewoon je gta sa terug op zetten Vraag maar als je iets niet snapt^^. Bedankt voor je reactie! ik zal het vandaag proberen! Heeft het gewerkt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.