TekaLoca Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Hier is dan eindelijk mijn eerste signature die ik zelf maak. Hij is gemaakt voor de gang Algonquin Hustlers nadat ik zag dat er al een paar signatures waren ging ik meteen aan de slag en dit is dan ook meteen mijn eerste werkje. Ik verwacht al pro's die gaan zeggen: so easy . Dat had ik ook al in mind aangezien ik het zelf ook simpel vond. Maargoed Kritiek, tips, ratings? Ik hoor het graag van jullie! Bewerkt: 7 januari 2011 door TekaLoca Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ik vind het wel grappig, kleuren passen bij elkaar, tekst ziet er prima uit, geen pixellige delen. Ik zie geen beginnersfouten, dus gaat zo door. Alleen de rechter bovenhoek is wat grauw. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Bedankt voor je reactie! En inderdaad, nu je het zegt is die hoek wel wat bizar. Ga ik volgende keer aan denken Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Mooi gedaan! Alleen ik zelf vind de lettertype niet zo mooi. Maar verder super! Reageren
-Stan- Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ziet er goed uit voor een eerste werk. Ik zou alleen nog iets aan die hoeken toevoegen en op de achtergrond die groene kleur veranderen in paars. Ik vind dat lettertype prima staan! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Mooi gedaan! Alleen ik zelf vind de lettertype niet zo mooi. Maar verder super! Iedereen heeft zo zijn eigen smaak Ziet er goed uit voor een eerste werk. Ik zou alleen nog iets aan die hoeken toevoegen en op de achtergrond die groene kleur veranderen in paars. Ik vind dat lettertype prima staan! Ik ga er de volgende keer aan denken! Bedankt voor jullie reacties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.