PrioX Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Op het moment is er een radiozender toegevoegd 'Vice Pride FM' deze draait nummers uit de jaren '80 Als alles goed gaat komen er nog meer. Als jullie nog ideeën hebben hoor ik ze graag! Reageren
viccie211 Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Ik heb nog wel een suggestie voor Vice Pride FM, Nerver gonna give you up van Rick Astly. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Heb het net allemaal zitten lezen en dacht even dat het echt was! Werd en ben er heel erg positief over. Erg leuk bedacht. Ook Vice Pride FM heeft goede muziek zo te zien! Reageren
PrioX Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 (bewerkt) Ik heb nog wel een suggestie voor Vice Pride FM, Nerver gonna give you up van Rick Astly. Leuk! Ik zal hem toevoegen. Heb het net allemaal zitten lezen en dacht even dat het echt was! Werd en ben er heel erg positief over. Erg leuk bedacht. Ook Vice Pride FM heeft goede muziek zo te zien! Bedankt voor je positieve reactie Deze radiozender + het logo is helemaal verzonnen door @Jesperkaj Bewerkt: 21 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
viccie211 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Ja ik dacht, kan je lekker mensen mee Rickrollen Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Dat nummer moet dan op de zender komen wanneer je in een auto stapt die het niet meer doet, ofzo. Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Ik wil ook een bijdrage leveren aan dit project met een radiozender. Playlist:Beach Boys - KokomoBobby Mcferrin - Don't Worry, Be HappyChris Deburgh - Lady in RedEagles - The Boys of SummerGlass Tiger - SomedayJimmy Buffet - MargaritavilleKatrina and the Waves - Walking on SunshineKenny Loggins - FootlooseMatthew Wilder - Break My StrideStarship - Wild AgainEagles-Tequila SunriseUB40 - Red Red Wine Reageren
PrioX Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Ik wil ook een bijdrage leveren aan dit project met een radiozender. Geweldig! Erg mooi gedaan, bedankt! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Dan wil ik ook graag een bijdrage leveren aan dit topic, met een paar radiozenders. Er zijn al twee typische Vice City zenders bedacht, dus het leek me wel leuk om ook eens voor wat variatie te zorgen. Bull Radio is een zender die rockmuziek draait. Dit varieert van oude klassiekers tot moderne pareltjes. De zender is door Lazlow Jones opgericht na het uiteenvallen van zijn vorige projecten.Tracklist:The Who - Eminence FrontVelvet Revolver - Fall To PiecesChickenfoot - Soap On A RopeKaiser Chiefs - RubySupergrass - Diamond Hoo Ha ManQueen - Another One Bites The DustOasis - Some Might SayNickelback - RockstarKasabian - FireGuns N' Roses - Welcome To The JungleThe Doors - Break On ThroughDinosaur Jr - Over It BlueBird 94.6 draait vooral kalmere rock en popmuziek. De zender bestaat nog niet zo lang, maar dankzij grootschalige promotiecampagnes en financiële injecties van geldschieters, is het nu al één van de meest beluisterde radiostations in Vice City en omstreken.Tracklist:The Stone Roses - Waterfall3 Doors Down - Here Without YouBloc Party - I Still RememberBombay Bicycle Club - The HillThe Zutons - Don't Get CaughtThe Verve - Lucky ManSunrise Avenue - Fairytale Gone BadRobbie Williams - Advertising SpaceSnow Patrol - RunPaolo Nutini - New ShoesNada Surf - Always LoveThe Bees - Listening Man Alchemy Sound draait psychedelische en alternatieve muziek. De politie van Vice City tracht al jaren deze piratenzender uit de lucht te krijgen, maar tot op heden zonder succes. Het is onbekend vanaf welke locatie de uitzendingen worden gehost, en de dienstdoende DJ gebruikt steevast stemvervormingstechnieken om anoniem te blijven.Tracklist:A Place To Bury Strangers - I Know I'll See YouMuse - UprisingThe Last Shadow Puppets - Standing Next To MeMr Bungle - Quote/UnquoteJupiter One - Platform MoonBritish Sea Power - No LuciferBlack Rebel Motorcycle Club - Beat The Devil's TattooJimi Hendrix - Purple HazeBabylon Zoo - SpacemanRadiohead - House Of CardsThe Network - Money Money 2020The Vines - Spaceship Of er wat mee gedaan wordt in het verdere verloop van dit project is jullie keuze, maar ik vond het in ieder geval leuk om ook een beetje te kloten. Reageren
PrioX Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Dan wil ik ook graag een bijdrage leveren aan dit topic, met een paar radiozenders. Er zijn al twee typische Vice City zenders bedacht, dus het leek me wel leuk om ook eens voor wat variatie te zorgen. Geweldig! Ik heb ze meteen toegevoegd aan de hoofdpost Bedankt!! Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Nog twee toevoegingen: Push Your Body - Sharam Jey Feat. BrixxElectric Disco (D. Ramirez Remix) - Plump DJsExceeder - MasonLost (D.Ramirez Lost in Rave Mix) - Roger SanchezSteve Angello - Teasing Mr CharlieSupermode - Tell Me WhyBuy Now - For SaleStarkillers - DiscotekaJurgen Paap - Take ThatIIO – Is it love (Chris Ortega mix)James Harcourt – Loud n Low (Vocal Mix) Dean Paps – Trashbag (Original Mix)Dave Robertson – The Rendition (Sebastian Leger Good Clock Remix)Luetzenkirchen - Ultrashift Snoop Dog – Gangsta Walk (T Rek's Freakshow Disco Remix)Pink Floyd - No education (Eric Prydz mix)Sorry Wrong Beat - Tiger Sprouts Praatprogramma's. O.a.:Bob Dylan's Knowledge met Bob Dylan1001 Things You Don't Want To Know met Jarrie HucasonHotcher's dilemmas met Jimmy Hotcher Reageren
PrioX Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Nog twee toevoegingen: Ze zien er weer perfect uit! Nogmaals bedankt Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 @Cabyon: Geen Lazlow? Reageren
PrioX Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Zoals jullie weten zijn er een aantal dingen veranderd of bijgekomen: Radiozender: 'Vice Pride FM' toegevoegd Radiozender: 'Beach FM' toegevoegd Radiozender: 'Alchemy Sound' toegevoegd Radiozender: 'BlueBird 94.6' toegevoegd Radiozender: 'Bull Radio' toegevoegd Radiozender: 'Dirty House Radio' toegevoegd Radiozender: 'Vice Talk' toegevoegd Sportclub toegevoegd aan de winkels Je telefoon heeft nu een internet functie Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik vind dat GTA VC logo wel goed gedaan PrioX. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.