Guardian1980 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 maar in een hedendaagse GTA zou er op de mobiel bijvoorbeeld ook wel een internetfunctie op moeten zitten, zodat je bij wijze van niet elke keer naar een internetcafe hoeft om je mail te checken. Zoals jullie weten zijn er een aantal dingen veranderd of bijgekomen: Je telefoon heeft nu een internet functie Toeval? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Volgens mij heeft hij dat gewoon van je overgenomen, dat doet hij bij meerdere. Reageren
PrioX Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 (bewerkt) Toeval? Toeval bestaat niet :$ Ik vond dat wel een leuk idee toen ik het las in een ander topic Als je het niet goed vindt moet je het natuurlijk gewoon zeggen @Hierboven: Ik geloof dat dit het eerste idee is wat ik van een ander overneem.. Anders zou ik graag willen weten van wie Bewerkt: 26 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik geloof dat dit het eerste idee is wat ik van een ander overneem.. Anders zou ik graag willen weten van wie Dat geloof je toch zelf niet? (Ik heb je indertijd geholpen toen je je idee begon ) Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Uiteraard een leuk idee, ik stelde het zelf voor Mocht ik elders nog iets posten waar je brood in ziet, dan moet je er zeker wat mee doen. Reageren
PrioX Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik geloof dat dit het eerste idee is wat ik van een ander overneem.. Anders zou ik graag willen weten van wie Dat geloof je toch zelf niet? (Ik heb je indertijd geholpen toen je je idee begon ) Ja, dat is toch anders.. We hebben elkaar er mee geholpen Uiteraard een leuk idee, ik stelde het zelf voor Mocht ik elders nog iets posten waar je brood in ziet, dan moet je er zeker wat mee doen. Bedankt voor je positieve reactie Je ideeën zijn zeer goed Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Toeval? Toeval bestaat niet :$ Ik vond dat wel een leuk idee toen ik het las in een ander topic Als je het niet goed vindt moet je het natuurlijk gewoon zeggen @Hierboven: Ik geloof dat dit het eerste idee is wat ik van een ander overneem.. Anders zou ik graag willen weten van wie Ik doelde eigenlijk op die bijdragen van Jesperkaj, Cabyon en Silverbyte. En van Hearv natuurlijk. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Jesper, Cabyon en Silverbyte droegen hun ideeën in dit topic voor, juist met de bedoeling om ze toe te laten voegen aan het verhaal. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ja, ik bedoelde dus ook dat hij het had overgenomen in de hoofdpost. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Misschien en lijstje met Safehouses en locaties? Ideeën zijn ook altijd welkom in mijn GTA Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Pfff wat een gezeur en gezever over "dat is mijn idee". We zijn toch geen 3? Laten we alsjeblieft dat soort discussies achterwege laten. Als je nu per se credits wil voor wat jij ergens geschreven hebt (), dan vecht je dat maar via PM uit. [Reacties ook via PM, aub. Dit topic is al vervuild genoeg.] Reageren
PS3D Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Het zou ook leuk zijn welke cheats je hier hebt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Het zou ook leuk zijn welke cheats je hier hebt. Dat is nou exact dezelfde reden dat ik in dit topic kwam Al aan gedacht, Priox? Reageren
PrioX Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Dat is nou exact dezelfde reden dat ik in dit topic kwam Al aan gedacht, Priox? Ik zal er eens voor gaan zitten Wanneer ik het heb bedacht zal ik ze posten Reageren
Nissan Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 (bewerkt) Zone Breaker - End of Summer (DJ Splash Remix) Scooter - Ti Sento DJ's Work - Someday Deadmau5 - Moar Ghost's N Stuff DJ Pulse - Wonderland Alice Deejay - Better off Alone Scope DJ - Omniverse Top Modelz - Take On Me (DJ Gollum Remix) The Hitmen - We Are Young, We Are Free Clubbticket - Sunshine Cascada - Everytime We Touch David Guetta ft Kid Cudi - Memories (Club Mix) Speakerz - Love U More Swedish House Mafia - One LMFAO - Scream My Name Mijn radiostation bijdrage . Ik heb niet gechecked of er al nummers gebruikt werden, ik heb even m'n fantasie de vrije loop laten gaan ^^. Ik heb dit station bedacht na het luisteren van Vladivostok FM in TBoGT. Bewerkt: 24 februari 2011 door Cuban Gangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.