Jump to content

[Verhaal] GTA V: Vice City

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn radiostation bijdrage :D. Ik heb niet gechecked of er al nummers gebruikt werden, ik heb even m'n fantasie de vrije loop laten gaan ^^. Ik heb dit station bedacht na het luisteren van Vladivostok FM in TBoGT.

Top CG, erg bedankt voor je bijdrage. Ik zal hem toevoegen :tu:

Ik heb het een beeje druk en daarom blijft het een beetje stil in dit topic. Ik hoop zo snel moegelijk weer van alles toe te voegen ^_^

[table=] Edit: CG, je afbeelding werkt niet. Kan je hem opnieuw plaatsen? :) [/table]

Bewerkt: door PrioXCoMBo
  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PrioX

22

• Nissan

4

• TekaLoca

4

• Guardian1980

4

Ik heb nog een aantal dingen die je bij de zij-missies kan voegen

Rampages

Collectables 100 stuks in totaal en per 10 een wapen bij elk save huis

koop alle save huizen in vice city (maar niet zonder slag of stoot)

pers alle winkels af

pizza boy (voor extra health)

En nog wat andere dingen:

Koop als je opgepakt wordt je wapens terug

en een checkpoit bij elke zij-missie dus laten we er van uitgaan dat er 15 levels zijn dat je bij 5 begint als je die gehaald heb.

Bewerkt: door mrwhoopy
Geplaatst:

Ik heb nog een aantal dingen die je bij de zij-missies kan voegen

Rampages

Collectables 100 stuks in totaal en per 10 een wapen bij elk save huis

koop alle save huizen in vice city (maar niet zonder slag of stoot)

pers alle winkels af

pizza boy (voor extra health)

En nog wat andere dingen:

Koop als je opgepakt wordt je wapens terug

en een checkpoit bij elke zij-missie dus laten we er van uitgaan dat er 15 levels zijn dat je bij 5 begint als je die gehaald heb.

Dus jij wilt alles uit VC en VCS terug laten komen in een nieuw Next-Gen jasje :7. Over orginaliteit gesproken...

Geplaatst:

Dus jij wilt alles uit VC en VCS terug laten komen in een nieuw Next-Gen jasje :7. Over orginaliteit gesproken...

Het is misschien niet orgineel maar het zijn wel de leukste dingen

die je kan doen na de missies, dat miste toch heel erg bij de complete editie van gta iv

Geplaatst:

Ik vind het best als er rampages zijn. Die moeten alleen wel op een realistische manier in het spel worden gezet.

Bijvoorbeeld, een opdrachtgever wilt dat een bepaalde gang uit de stad verdwijnt. En het is jouw taak om die gang te vermoorden ;)

Dus niet dat je in het icoontje loopt, een wapen in je handen krijgt gedrukt, en vervolgens de hele straat plat kan schieten.

Collectables zullen er zeker in terug komen. Maar op een realistische manier. Dus geen oesters zoeken op de bodem van de zee.

Winkels afpersen staat al in mijn verhaal ;)

Pizza Boy klinkt altijd erg leuk. Maar het moet, zoals hierboven realistisch blijven. Dus die Pizza Boy moet dan echt je werk zijn en niet zomaar de scooter stelen.

Verder zal ik alles wat ik hierboven heb gezegt op een ander tijdstip toevoegen wanneer ik tijd heb ;)

Geplaatst:

Zeer mooi verhaal.

Zal hem wil willen volgen, alleen kan de map wat mooier.

Bedankt :)

De map is een soort van beta. Over een tijdje wil ik een map met icoontjes etc ;)

Erg mooi verhaal. :klap: Ook leuk dat jullie aan zo veel details hebben gedacht; zelfs de radiozenders met hun liedjes hebben jullie erbij bedacht! :D

Ik zou eventueel wel een paar tekeningen willen maken van de auto's die in GTA: VVC zitten. Zo heb ik stiekem al even een tekening van de nieuwe Stinger gemaakt. :) Ik zal zometeen even een plaatje uploaden. Maar zou dat goed zijn, als ik wat schetsjes maak van een aantal auto's?

Thnx in advance. :)

EDIT: HIer heb ik een foto ervan:

bild0419.jpg

En ik weet dat die palmboom verneukt is en dat het perspectief niet helemaal klopt. :puh:

Bewerkt: door LSDesign

Ik fantaseer met je mee PrioX thumbsup2.gif In m'n gedachte lijkt het een vette gta, dan zie ik je spel helemaal voor me. Echt mooi gemaakt man knipoog.gif Ik zeg niet dat ik deze gta zal kopen omdat hij van jou is omdat ik elke gta zal kopen maar ik zal deze gta van jou in iedergeval niet saai vinden als ik hem zo bekijk. Eerlijk gezegd heeft het wel een beetje weg van de overige gta's. Het is niet een verschil zoals bijvoorbeeld SA en TBOGT maar meer een beetje gemixt vindt ik. Je hebt een beetje alles gepakt uit elke gta en daar één gta van gemaakt. Maar dat vindt ik wel leuk, van mij mag deze gta zeker komen knipoog.gif

Mijn radiozender puh2.gif

ef00b28e02e06cc09adfb30.jpg

Metallica-Enter Sandman

Slayer-Angel of Death

Megadeth-Kill the King

Metallica-Sad But True

Anthrax-Madhouse

King Diamond-Give Me Your Soul

Manowar-Hail & Kill

Metallica-Fuel

Anthrax-Caught In A Mosh

Slayer-Cult

King Diamond-Sleepless Nights

Metallica-King Nothing

Bewerkt: door android
KennyKooyman (gast)
Geplaatst:

Een perfecte storyline.

De map is ook mooi gemaakt, gta 3 is ook een groot verschil geworden met IV.

Wie weet wat de volgende GTA word.

Een nieuwe locatie zal ook wel leuk zijn, zal wel fijn zijn als ze eens wat met Europa doen.

Geplaatst:

Zeer mooi verhaal.

Zal hem wil willen volgen, alleen kan de map wat mooier.

Ik wil over een tijdje een map met icoontjes maken. Dus zie dit maar als een soort van beta map. ;)

Maar zou dat goed zijn, als ik wat schetsjes maak van een aantal auto's?

Dat vind ik een perfect idee! Ik heb je tekening van de Stinger al toegevoegd! :tu:

Mijn radiozender puh2.gif

Ik heb hem toegevoegd! ^_^

Verder heb ik nog wat andere radiozenders toegevoegd.

Geplaatst:

Collectables zullen er zeker in terug komen. Maar op een realistische manier. Dus geen oesters zoeken op de bodem van de zee.

Ik vond die oisters en dat zwemaspect anders best leuk.

Geplaatst:

Ik vond die oisters en dat zwemaspect anders best leuk.

Het was misschien wel leuk, maar toch niet realistisch? Die oesters zijn bijna groter dan CJ zelf :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...