Basssss Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Met toestemming van Dutchy presenteer ik hier: De algemene GTA Quiz. Het werkt hetzelfde als de andere quizen, maar nu hoofdzakelijk voor meerdere GTA's tegelijk. Regeltjes zijn makkelijk. En simpelweg gekopieerd uit het SA Quiz topic. Maximaal 3 posts per persoon per dag. Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is. Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen. Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren. Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 3 dagen) te gebeuren. Het is de bedoeling dat je vraag over meerdere GTA's tegelijk gaat! Ik trap af: Welke opdrachtgever geeft over alle GTA's samen de meeste missies? Bewerkt: 15 januari 2017 door PrioX Tags Reageren
Nissan Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Salvatore Leone. @hieronder: haha 1 seconde eerder . Bewerkt: 7 januari 2011 door Cuban Gangster Reageren
PrioX Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Leuk topic! Salvatore Leone? EDIT: CG was me voor Bewerkt: 7 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Basssss Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Het goede antwoord komt van Cuban Gangster, gefeliciteerd met de eer voor de volgende vraag. Reageren
Nissan Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Geef mij de GTA's waarin "getekende" plaatjes voorkomen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Geef mij de GTA's waarin "getekende" plaatjes voorkomen. Grand Theft Auto GTA London GTA 2 GTA Advance GTA Chinatown Wars ? Reageren
Kloep Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Grand Theft Auto GTA London GTA 2 GTA Advance Vice City Stories Liberty City Stories GTA Chinatown Wars Zo dan? Reageren
Nissan Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Dit is het correcte antwoord. Volgende voor Kloep . Reageren
Kloep Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Welk jaar kwam de tiende GTA uit en welke GTA was dit? Reageren
flippie13 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Bewerkt Vice City stories 2006 Bewerkt: 10 januari 2011 door flippie13 Reageren
Kloep Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Jij vals spelen, jij bewerken, jij eerst GTA IV hebben. Het is nu wel goed, jij bent. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Meer dan 3 dagen na de goedkeuring. Dat geeft de vraag aan mij . Geef mij de running gag die al van GTA III loopt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.