NandroDavids Posted November 30, 2011 Report Posted November 30, 2011 In welke GTA krijg je geld voor het botsen tegen andere voertuigen (auto's)? Grand Theft Auto. Quote
PrioX Posted November 30, 2011 Report Posted November 30, 2011 Sorry, ik heb een foutje gemaakt met het stellen van de vraag. Het geld krijgen voor het botsen komt in meerdere GTA's voor. Dus eigenlijk heeft iedereen het goed. :$ Maar aangezien @myron.b als eerste reageerde, en het antwoord gaf dat ik zocht, mag hij de nieuwe vraag stellen. Quote
myron.b Posted November 30, 2011 Report Posted November 30, 2011 (edited) Hoe heet dit personage? Edited November 30, 2011 by myron.b Quote
Guardian1980 Posted December 2, 2011 Report Posted December 2, 2011 (edited) Waarop is het logo van GTAGames gebaseerd en waar kan je het ingame vinden? @myron.b hieronder: Ik wil wel de naam van het ding en ook wel een iets duidelijker omschrijving hè, SA is redelijk groot. Een SnapMap is dan natuurlijk ook goed. Edited December 2, 2011 by Guardian1980 Quote
myron.b Posted December 2, 2011 Report Posted December 2, 2011 (edited) een schotel. in SA kun je hem vinden. Wil je ook een snapmap? EDIT:@Guardian1980 Ik wil wel de naam van het ding De naam is The Big Ear. en ook wel een iets duidelijker omschrijving hè, SA is redelijk groot. En hij staat in de buurt Fort Carson en Area 69 Click here to view the SnapMap Edited December 3, 2011 by myron.b Quote
myron.b Posted December 3, 2011 Report Posted December 3, 2011 Iemand anders mag van mij een vraag stellen. Quote
PrioX Posted December 3, 2011 Report Posted December 3, 2011 Welke gang gebruikt de volgende wapens en voertuigen? Voertuigen: Freeway Ventoso Wintergreen Wapens: Baseball Bat Knife Pistol Quote
PrioX Posted December 4, 2011 Report Posted December 4, 2011 De White Stallionz? Dat is juist! Volgende vraag voor @MostWantedKid! Quote
MostWantedKid Posted December 4, 2011 Report Posted December 4, 2011 Welke helikopter vind je in twee verschillende uitgaven? Leg ook uit hoe en in welke game deze voorkomt. Quote
Recommended Posts