Sammie_GTA Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Luca Silvestri of Johnny Klebitz Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Luca Silvestri ja, volgende is voor jouw! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Wat waren de oorspronkelijke kleuren van de politieauto van Vice City? (Beta) Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Rood,wit en blauw. Dat is helemaal goed! Jij bent! Reageren
myron.b Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Alweer? Iemand anders mag van mij een vraag stellen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 hoe heet de persoon in de missie the driver in gta vc waar je tegen moet racen? Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 (bewerkt) Hilary King Bewerkt: 5 februari 2012 door Lord-Vortex Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Jep, Volgende voor jouw! Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Iemand anders mag een vraag voor mij stellen! ^^) Reageren
Kratod Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Iemand anders mag een vraag voor mij stellen! ^^) flauw, maar noem een missie dat 3 keer voor komt en welke deel van ''Grand theft auto'' Reageren
Maarten11 Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Iemand anders mag een vraag voor mij stellen! ^^) flauw, maar noem een missie dat 3 keer voor komt en welke deel van ''Grand theft auto'' Bedoel je de naam van de missies en in welke 3 GTA's die voorkomen? Dat is dan de missie "Payback", die voorkomt in GTA Advance, GTA IV en GTA Chinatown Wars. Reageren
Kratod Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Iemand anders mag een vraag voor mij stellen! ^^) flauw, maar noem een missie dat 3 keer voor komt en welke deel van ''Grand theft auto'' Bedoel je de naam van de missies en in welke 3 GTA's die voorkomen? Dat is dan de missie "Payback", die voorkomt in GTA Advance, GTA IV en GTA Chinatown Wars. Dat is correct, sorry voor de late reactie...was vergeten in welke post ik hem had gevraagd. Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 Dat is een professor in gta 2. Je help hem in de missie Get Zitzaki! Hij doet expirimenten in opdracht van Yakazu en word later ontdekt door de Zaibatsu Corporation. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.