PrioX Geplaatst: 24 januari 2017 Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 3, vice city, san andreas, vice city stories, liberty city stories, 4 en 5 Correct! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 februari 2017 Rapport Geplaatst: 14 februari 2017 @Sir_Ballas Je bent aan de beurt. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 15 februari 2017 Rapport Geplaatst: 15 februari 2017 de volgende die wil mag een bericht plaatsen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 februari 2017 Rapport Geplaatst: 16 februari 2017 Welk getal is vaak terug te vinden in de GTA-serie? En noem daarbij 2 voorbeelden. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 februari 2017 Rapport Geplaatst: 16 februari 2017 69. Pier 69 missie in GTA San Andreas en nummer 69 op de landingsbaan op het vliegdekschip in GTA SA? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 februari 2017 Rapport Geplaatst: 16 februari 2017 1 minuut geleden, Danger_dog_guy_7 zei: 69. Pier 69 missie in GTA San Andreas en nummer 69 op de landingsbaan op het vliegdekschip in GTA SA? 69 was inderdaad het getal waar ik naar op zoek was! De voorbeelden kloppen ook. Onder andere had je nog kunnen noemen Area 69 en nog talloze verwijzingen naar het seksstandje 69. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 Welke protagonisten zijn allemaal met elkaar in contact gekomen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 Claude met CJ. Claude met Toni Cipriani. Tommy Vercetti met Victor Vance. Niko Bellic met Johnny Klebitz en Luis Lopez. Johnny Klebitz met Luis Lopez. En uiteraard Michael de Santa, Franklin Clinton en Trevor Philips met elkaar. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 1 uur geleden, NandroDavids zei: Claude met CJ. Claude met Toni Cipriani. Tommy Vercetti met Victor Vance. Niko Bellic met Johnny Klebitz en Luis Lopez. Johnny Klebitz met Luis Lopez. En uiteraard Michael de Santa, Franklin Clinton en Trevor Philips met elkaar. Dit lijstje + Johhny Klebitz en Trevor Philips. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 10 uur geleden, NandroDavids zei: Claude met CJ. Claude met Toni Cipriani. Tommy Vercetti met Victor Vance. Niko Bellic met Johnny Klebitz en Luis Lopez. Johnny Klebitz met Luis Lopez. En uiteraard Michael de Santa, Franklin Clinton en Trevor Philips met elkaar. Dit is correct. @FrankyFourFingers Trevor stond er al bij @NandroDavids your turn. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 april 2017 Rapport Geplaatst: 3 april 2017 Wat mij betreft stelt @FrankyFourFingers de volgende vraag, omdat zijn toevoeging toch echt een contact tussen twee protagonisten is die ik niet in mijn antwoord had staan. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 april 2017 Rapport Geplaatst: 3 april 2017 39 minuten geleden, NandroDavids zei: Wat mij betreft stelt @FrankyFourFingers de volgende vraag, omdat zijn toevoeging toch echt een contact tussen twee protagonisten is die ik niet in mijn antwoord had staan. Ah ja, heb het verkeerd gelezen en dacht dat Trevor en Johnny al in jouw lijstje stonden. @FrankyFourFingers your turn Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 april 2017 Rapport Geplaatst: 6 april 2017 Wie in GTA V wordt omschreven als "zero talent"? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.