_Night-Men_ Geplaatst: 27 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2017 19 minuten geleden, Sir_Ballas zei: IV? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 De volgende die wil mag een vraag stellen. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 Wat heeft Alcatraz met GTA te maken? Reageren
TryX Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 1 uur geleden, Foreigner97 zei: Wat heeft Alcatraz met GTA te maken? die zat in SA toch? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 Niet helemaal wat ik zoek. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 (bewerkt) 10 uur geleden, TryX zei: die zat in SA toch? Juist niet, in een beta map zag je een eilandje wat ongeveer Alcatraz had kunnen zijn, maar zat niet in de game zelf. En wat Alcatraz met GTA te maken heeft, kan ik alleen eigenlijk voorstellen omdat San Fierro gebaseerd is op San Francisco. Bewerkt: 31 oktober 2017 door GolfG60 Reageren
TryX Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 10 uur geleden, GolfG60 zei: Juist niet, in een beta map zag je een eilandje wat ongeveer Alcatraz had kunnen zijn, maar zat niet in de game zelf. En wat Alcatraz met GTA te maken heeft, kan ik alleen eigenlijk voorstellen omdat San Fierro gebaseerd is op San Francisco. Heb het even opgezocht, hij zat in de beta van gta SA, voor de release is deze eruit gehaald en werd het een normaal eiland. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 13 uur geleden, GolfG60 zei: En wat Alcatraz met GTA te maken heeft Wel... 13 uur geleden, GolfG60 zei: in een beta map zag je een eilandje wat ongeveer Alcatraz had kunnen zijn, maar zat niet in de game zelf. Dit was dus wat ik zocht. Op de beta map van GTA San Andreas is een eilandje te vinden in de San Fierro Bay dat naar alle waarschijnlijkheid gebaseerd is op Alcatraz. Dus ik geef jou de beurt 3 uur geleden, TryX zei: Heb het even opgezocht, hij zat in de beta van gta SA, voor de release is deze eruit gehaald en werd het een normaal eiland. Dit is overigens onwaar. Er zit op die plek helemaal geen eiland meer in de uiteindelijke versie. Reageren
TryX Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 1 minuut geleden, Foreigner97 zei: Wel... Dit was dus wat ik zocht. Op de beta map van GTA San Andreas is een eilandje te vinden in de San Fierro Bay dat naar alle waarschijnlijkheid gebaseerd is op Alcatraz. Dus ik geef jou de beurt Dit is overigens onwaar. Er zit op die plek helemaal geen eiland meer in de uiteindelijke versie. Ik weet het niet uit eigen ervaring. (nooit op gelet) Maar had het van deze site. http://gta-myths.wikia.com/wiki/Alcatraz Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 Ah, ja, interessant.... Ik vermoed dat ze daar refereren aan dit kleine eilandje aan de kust van San Fierro, wat je dus tegenkomt in de missie Pier 69. Ik weet alleen niet waar ze de claim dat dit eilandje het Alcatraz-eiland heeft vervangen vandaan hebben gehaald, dat heb ik nog nooit eerder gehoord. Maar goed, laten we weer verder gaan met de quiz. @GolfG60, het is uw beurt. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 Ik geef ditmaal mijn beurt af, de volgende mag een vraag stellen. Reageren
TryX Geplaatst: 2 november 2017 Rapport Geplaatst: 2 november 2017 In welk jaar en stad speelt GTA IV zich af? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.