Ultimate-Killer Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Xoomer Gas station, We tank, You drive Dezen Mod zorgt er voor dat er nieuwen textures bij de oude SF garage komen Voor de rest eigelijks nog niks... Screens: Pictures Downloads: Klikkerdeklik Reageren
gtaewald Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Ik vind het niet echt mooi. Sorry. Probeer die palen een iets kleinere texturen te geven. en geef die bakstenen rand boven een andere texture te geven, bijv plastic zoals hier: @hieronder: dat moet je zelf weten, maar zoja... probeer de tekst in een vierkant ofzo te zetten. zou er al beter uitzien dan los. btw... plaatje gebruikte ik als voorbeeld. Bewerkt: 8 januari 2011 door gtaewald Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Ik zal eens kijken EDIT: zal ik ook ,t logo veranderen? EDIT2: Gtaewald kan je mij even de orginele textures geven? Hij heet: Oldgarage_sfse.txd Ik bedoel uit gta sa zelf... Bewerkt: 8 januari 2011 door Dutchy3010 Reageren
gtaewald Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Hoe maak ik een download link? EDIT: Klik Bewerkt: 8 januari 2011 door gtaewald Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Hoe maak ik een download link? www.megaupload.com EDIT: thanks Gtaewald ik heb het ge-updatet Bewerkt: 8 januari 2011 door Dutchy3010 Reageren
gtaewald Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Ziet er al beter uit. Maar die palen... vergeten? btw... volgens mij hoort dit gechat niet thuis in dit subforum. :$ Bewerkt: 8 januari 2011 door gtaewald Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Als je dan textures maakt, UK, raffel dat dan niet af. Texturen kan nog wel mooi zijn, maar dan moet je mooie textures gebruiken en goed controleren hoe alles uit komt. Niet zomaar een texture toevoegen. Overigens gelden zelfs voor jou de regels, heb 2x 2 dubbelposts van je samengevoegd. Gebruik gewoon de edit-knop. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Als je dan textures maakt, UK, raffel dat dan niet af. Texturen kan nog wel mooi zijn, maar dan moet je mooie textures gebruiken en goed controleren hoe alles uit komt. Niet zomaar een texture toevoegen. Overigens gelden zelfs voor jou de regels, heb 2x 2 dubbelposts van je samengevoegd. Gebruik gewoon de edit-knop. was ,t even vergeten EDIT: Dutchy je hebt gelijk van die stenen... moet nog even netter EDIT2: Ik ga even het dak verbeteren en dan maak ik een Filmpje Bewerkt: 8 januari 2011 door Ultimate-Killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.