Jump to content

GTA IV Multiplayer NAT TYPE IS STRICT hulp!


Zombiespeed

Recommended Posts

Eey, aangezien ik nog steeds een probleem heb met GTA 4 multiplayer en t topic wat ik dik een maand geleden heb aangemaakt en al gebumbed heb enzo nog steeds niemand reageert, en ik me er irriteer dat ik een spel koop en geen eens Multiplayer kan spelen, maak ik een nieuw topic aan

Met wat meer informatie.

Met GTA 4 op de PC kan ik niet online gaan, bij de Multiplayer met de lobbys enzo staat er rechts onderaan : Your NAT type is too strict.

Mijn vader heeft ook al de benodigde poorten opengezet voor GTA 4 en windows live enzo, maar dat werkt ook niet.

NATType.jpg

Zoiets staat er dan

Ik heb ziggo als internet, router weet ik niet precies

Kan iemand please mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Zombiespeed

    11

  • Davedavy

    9

  • Hayte

    5

  • Jacky-2007

    5

UPnP al aangezet?

UPnP staat aan

Bump

bump

bump

>>> Door Jacky-2007: 4 posts samengevoegd. Het bumpen van topics is niet toegestaan op gtaforum.nl. Hou hier voortaan rekening mee. Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt, zo werkt dat nu eenmaal op forums.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer mag je hier niet bumpen?

En wat Sentasi zei zal niet helpen. Wat hij postte heeft met KPN te maken en een specifieke router. Daar heeft Ziggo zo ver ik weet niks mee te maken. Als al die zooi wat jij opnoemt niet werkt zou ik proberen de firmware van je router te updaten, of anders een nieuwe te kopen. Kan je voor 20 euro bij je lokale mediamarkt halen.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: 4 posts samengevoegd. Het bumpen van topics is niet toegestaan op gtaforum.nl. Hou hier voortaan rekening mee. Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt, zo werkt dat nu eenmaal op forums.<<<

Ik wil me nergens mee bemoeien ofzo, maar een andere moderator schreef laatst:

Mocht er niet meer gereageerd worden, mag je na een paar dagen rustig om reacties vragen (ook al is het een dubbelpost). Als dat te vaak dreigt te gebeuren, zullen Flitskikker of ik je er wel op attenderen. ;)

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Alle poorten voor live en xbox lvie staan al open.

Dat van KPN werkt denk ik niet

En idd, ik heb al eerder een topic gemaakt met t zelfde probleem, daar niet gebumpt, en dan zie je m gewoon niet meer terug.

En sorry dat ik een paar dagen niet op het topic was, omdat ik toch dacht dat er weer niemand zou reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe snel is jouw internet ongeveer ?

Ik weet niet precies volgens mij 22mbs ofzo

Maar mn vader neemt heel veel van dat in beslag en ik heb volgens mij maar iets van 600 kbs ofzo

Kan het daar aan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat als je te sloom internet hebt of je pc het te sloom runt dat je niet online kunt

Maakt geen bal uit of het nou snel is of niet. Strict maakt niks uit met je snelheid, eerst maar is lezen wat dat is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...