Bierbuikje Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Ik snap de mod niet helemaal? Wat is er met de bus gebeurt? Dat weten wij ook niet, dat is juist het speciale. Bewerkt: 8 januari 2011 door Bierbuikje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Nog grappiger vind ik dat leden die zelf niet eens kunnen texturen ook nog kritiek leveren... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb zojuist San Andreas uit de kast getrokken en geïnstalleerd, speciaal om deze geweldige mod te installeren. Geweldig werk! Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) Nog grappiger vind ik dat leden die zelf niet eens kunnen texturen ook nog kritiek leveren... Bewerkt: 9 januari 2011 door davedavy Reageren
gtaewald Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) de download link doet het niet. in plaats van de vliegende hollander, de rijdende hollander. Bewerkt: 9 januari 2011 door gtaewald Reageren
Basssss Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) de download link doet het niet. Wellus! in plaats van de vliegende hollander, de rijdende hollander. En hij verkoopt hotdogs. Bewerkt: 9 januari 2011 door Basssss Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb het even voor je geupload. Downloaden Het is een rechtstreekse link wat dus betekend dat het meteen begint met downloaden. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb het even voor je geupload. Downloaden Het is een rechtstreekse link wat dus betekend dat het meteen begint met downloaden. Wauw! Een mirror! Die krijgen alleen de beste mods! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Lol Pro als je vijanden erachter staan kun je ze zien maar zij niet als ze die mod niet hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.