Claude2 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Ik haat: Personage: Lance Vance (GTA Vice City (Stories)) Gang: Ballas en Grove Street (niet racistisch bedoelt ofzo) Safe House: Shoreside Vale Wapen: Fist Voertuig: Stallion Motor: Faggio Boot: - Stunt Jumps: - Achievements en Trophies Auf Wiedersehn Petrovic Kledingwinkel: Modo Eetzaak: Burger Shot Radiozender: Van die WOEF WOEF WOEF WOEF hardstyle achtige dingen. Of rap. Missie('s) Missie's in de laatste helft van het spel die nergens op slaan maar veel te moeilijk zijn. Iets anders wat niet genoemd wordt: GTA San Andreas. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 Onbegrijpelijk dat je GTA San Andreas haat, argumenten graag? Mischien vind je het spel overrated ofzo maar waarom haat je het gelijk? Reageren
xoex23 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Ik haat:Personage :Claude gta 3:Gang: hatians vcSafe House:het jonsen house gta sa Wapen: matolov coktail Voertuig: idalo vcMotor: american bike vcBoot: politie bootStunt Jumps:geen eenAchievements en TrophiesKledingwinkel: gashEetzaak:27-7Radiozender:Vrock vcMissie('s)dido dildoIets anders wat niet genoemd wordt:dat je niet kunt zwemmen in gta s voor sa Reageren
myron.b Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Ik haat: Personage: officier Tenpenny en Eddie pulaski Sa Gang: ballas,Vagos Safe House: el swano nog wat in vc Wapen: desert eagle Voertuig: stuntvliegtuig en alle andere vliegtuigen Motor: honda vc Boot: speedboot Stunt Jumps: / Achievements en Trophies / Kledingwinkel: zip sa Eetzaak: cluckin'bell sa Radiozender: wave vc Missie('s) SA: learning to fly, a home in the hills, green sabre VC: the driver en alle andere waar de politie achter je kont aan zit in/naar een missie Iets anders wat niet genoemd wordt: politie! Bewerkt: 4 mei 2011 door myron.b Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ik haat: Personage:Dimitri rascolov gta4 Gang:triade Safe House:- Wapen: knife Voertuig:roestige auto's Motor:- Boot:slome boten Stunt Jumps:elke Achievements en Trophiesauf wiedersehen gta4 Kledingwinkel:modo Eetzaak:- Radiozender:talk zenders alle gta's Missie('s)escalera om the streets Iets anders wat niet genoemd wordt:- Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 (bewerkt) Wat ik haat aan GTA? Nu ja .... haten is 'n groot woord, maar als ik echt moet kiezen ..... Personage: Mori Kibbutz (GTA IV-TBOGT) - die wou ik al doodhebben toen ik hem ontmoette, helaas moest ik nog voor 'm werken ook Gang: Ballas (GTA SA) omdat dat nu eenmaal moet als lid van "The Grove Street Family" Safe House: The Diaz/Vercetti Estate op Starfish Island (GTA VC) - zo'n groot huis maar o zo leeg, één grote nutteloze verspilling van ruimte en 'n zware teleurstelling Wapen: alle niet vuurwapens - als ik melee action wil, speel ik wel 'n vechtspel Voertuig: DODO (GTA III) - 'n vliegtuig dat niet vliegt, hmmm ..... wat moet je er dan mee? Motor: Wayfarer (GTA SA & GTA TLAD) - gewoon omdat ik dat type motor ook in real life niet mooi vind Boot: Het jacht van Colonel Cortez (GTA VC) - omdat ik hier niet zelf mee kon varen maar dat wel graag had gewild Stunt Jumps: Alle jumps - te frustrerend omdat ik of snelheid tekort kwam, of juist te hard ging waardoor de landing mislukte, of op het laatste moment van richting werd veranderd Achievements en Trophies: Uitgezonderd de graffity in SA, alle trophies en achievements - hier geef ik dus gewoon niets om Kledingwinkel: Russian Shop (GTA IV) - alle kleding maakte dat je eruit bleef zien als 'n zwerver ondanks dat het wel esthetisch correct was Eetzaak: Alle (GTA SA & GTA IV) - de verplichting om te eten en/of te daten vond ik echt zo irritant Radiozender: Chatterbox, WCTR en alle andere ouwehoerzenders - heb je dat gelul 1x gehoord, dan ken je 't wel Missie('s): Alle vliegmissies - ben geen vogel Iets anders wat niet genoemd wordt: Met uitzondering vd vogels in GTA IV + DLC en de graffiti in GTA SA, het zoeken van hidden packages, oesters ed. Bewerkt: 6 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
gta-collector Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 (bewerkt) Ik heb een hekel aan: Personage:Eddie Pulaski (sa) Gang:Waar ik last van heb (aangevallen worden) Safe House:zonder garage (wat moet je ermee?) Voertuig: busjes (alleen handig als ''opstapkrukje'') Motor: Faggio (vc, sa,iv,etc.) Boot:Reefer (vanaf III) Wapen: huis-tuin-keuken zoals screwdriver(vc) Chainsaw daarentegen Stunt Jumps: die geen cent opleveren (iv era en cw) Eet zaak:Die je niet kan gebruiken(five) Radiozender: Del Mundo (lcs) en kwebbel zenders Missie's:timer missie's die aan de krappe kant zijn Iets anders wat niet genoemd wordt:andere dingen die alleen geld kost en niets opleverd bijv. auto's kopen. En medals (pure onzin ) Bewerkt: 6 februari 2014 door gta-collector Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Personage: Jerry Martinez (VCS) Gang: Ballas (SA) Safe House: (Angel Pine) SA Wapen: Pistol (Alle GTA'S) Voertuig: Super Diamond (V) Motor: Faggiot Boot: Tug (IV) Stunt Jumps: / Achievements en Trophies: Gobble Gobble (IV) Kledingwinkel: ProLaps (SA) Eetzaak: Pizza Co. (SA) Radiozender: Blaine County Radio (V) Missie('s) Wrong Side of the tracks (SA) Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Personage: Eddie Pulaski (SA) Gang: colombian cartel (III) Safe House: angel pine trailer (SA) Wapen: boksbeugel Voertuig: perenial Motor: Daemon (V) Boot: dinghy (VC) Stunt Jumps: - Achievements en Trophies: - Kledingwinkel: russian shop (IV) Eetzaak: Cluckin' bell (SA) Radio zender: WCTR missie: espresso-2-go Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Personage: Devin Weston (GTA V) Gang: Varrios Los Aztecas (GTA SA) Safe House: 1st Safe House op Portland (GTA III) Wapen: Vuisten (Alle GTA's) Voertuig: Moonbeam (GTA III Era) Motor: Faggio (GTA SA) Boot: Ferry (GTA LCS) Stunt Jumps: - Achievements en Trophies: - Kledingwinkel: Binco (GTA SA) Eetzaak: Burger Shot (GTA SA) Radiozender: Alle Talk Radio's in alle GTA's missie: Bringing the house down (GTA LCS) Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Ik haat: Gang: Ballas (gta sa) Personage: Catalina (gta sa) Wapen: Tec-9 (Gta sa) Voertuig: Caddie (gta sa) Motor: wayfarer (gta sa) Boot: dinghy (gta sa) Radiozender: Radio los santos (gta sa) Missie: Photo oppurtunity (je moet veel te veel rijden in die savanna) (gta sa) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Ik haat: Personage: Lance Vance (zijn AI is zo slecht, Kan in een seconde een goede Vice City Speedrun doen vernielen) Gang: Leone (GTA:III) (Natuurlijk dat ze je haten als je hun Don hebt omgelegd. Maar ze hebben te sterke wapens) Safe House: Bohan (GTA:IV) Je moet er gebruik van maken, maar ligt te afgelegen dat het echt nuttig is. Wapen: Traangas Granaat. (Te nutteloos, in de tijd dat je mensen hebt uitgeschakeld met een traangas granaat had je al klaar kunnen zijn met een pistool) Voertuig: Landstalker (VC)(aka Flipstalker, Wees iets te snel en je wagen ligt op zijn kop) Motor: Freeway (VC) (te los met de besturing. Een mooie bocht maken gaat al bijna niet) Boot: Dinghy (Te sloom) Stunt Jumps: Los Santos International Airport Ingang (GTA:V), De jump naast de ingang van het vliegveld in GTA V, nog nooit is hij me goed gelukt. Achievements en Trophies: Maakt me helemaal niets uit Kledingwinkel: Binco (GTA:SA) Eetzaak: Burger shot (Ik ben meer een Pizza gozer) Radiozender: Techno zenders. Missie('s) Espresso 2 go (GTA:III), Supply and demand + Checkpoint charlie (GTA: VC), 555 WE TIP (GTA:SA) Reageren
JJ-B Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Ik haat niet echt wat. Iets wel of niet leuk vinden hoort bij een goede game, als je maar kan kiezen ertussen. Ik vind wel sommige missies echt crap, daarom speel ik niet zo veel missies. Reageren
Advancegta Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Ik haat: [b]Personage:[/b] [b]Gang:[/b] [b]Safe House:[/b] [b]Wapen:[/b] [b]Voertuig:[/b] [b]Motor:[/b] [b]Boot:[/b] [b]Stunt Jumps:[/b] [b]Achievements en Trophies[/b] [b]Kledingwinkel:[/b] [b]Eetzaak:[/b] [b]Radiozender:[/b] [b]Missie('s)[/b] Iets anders wat niet genoemd wordt: Missies helemaal overnieuw moeten doen, dus de oude gta's zonder checkpoints. GTAForum heeft trouwens wel iets met lijstjes ;( Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.