1112rutger Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Yo, Kheb mijn script mr ff in 0.3c gedaan en alles werkt prima. Totdat ik een paar dcmd commandjes wou maken (en nee, ik wil geen zcmds gebruiken). Maar, toen kreeg ik: fatal error 100: cannot read from file: "dcmd" Dus ik opende dcmd.inc in pawno and zag dat er een public function bij moest (zeker nieuw bij 0.3c?). Dus dat heb ik maar gedaan met: public OnGameModeInit() { return 1; } Maar nu doet hij het nog steeds! Ik heb het ookal geprobeerd met de define van dcmd mr dat zorgt alleen voor meer problemen. Enige idee? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 staat #include <dcmd> boven aan? Nog steeds die fout: Kijk of dcmd in je inc map staat. Reageren
1112rutger Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ja hij staat boven alle callbacks. En ja, hij zit in me goede 0.3c map Reageren
Morph1 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 je hoef dcmd helemaal niet te includen, je kan ook gewoon in je script waarin je dcmd stuff zit bovenaan dit : #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, "")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 plakken. dit staat namelijk ook in de include dcmd maar die heeft nog de verouderde versie van sscanf erbij, indien je ook sscanf gebruik moet je de nieuwe hebbe >=-Klikkie-=<. als je die wilt gebruiken moet je wel bovenaan je script #include <sscanf2> zetten Reageren
1112rutger Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Merci bien! Het schijnt dat ik dit ook in mijn vorige niet-0.3c waardige script had.. Mja ik wist niet van de connectie tussen dcmd en de plugin van scanf. Werkt nu danku! Leuk dat DCMD nu werkt, maar mijn zcmd, a_mysql en sscanf2 includes doen het nu ook niet meer. Zelfde error, maar dit keer zonder een public callback in de includes (want dat maakt toch niet veel uit, met of zonder kan mijn script die includes toch niet lezen). Dit is echt alleen maar sinds 0.3c, enig idee? Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ben je zeker dat je echt niet meer dan 1x pawno.exe op je computer hebt staan? Een goede gewoonte is trouwens om nooit te dubbelklikken op *.pwn bestanden om deze te openen, maar om eerst Pawno te openen en vervolgens File » Open te kiezen. Dubbelpost overigens samengevoegd. Reageren
1112rutger Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Woho! Ik had pawno vastgemaakt op mijn taskbar (windows 7) en dat was dus de pawno.exe van 0.3b. Die heb ik geswitched met die van 0.3c nu en hij werkt! Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.