Jump to content

The fastest boat


mrgangsta

Recommended Posts

Hij staat al gewoon online in de walkthrough, moet je maar even déze link checken: http://vicecity.gtagames.nl/index.php?sect...&inhoud=STM_RD3, daar staat een aardig duidelijke beschrijving al zeg ik het zelf, als het dan nóg niet lukt, moet je maar even zeggen wat niet lukt, dan zal ik dát nog extra proberen uit te leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een fatsoenlijk geweer hebt, dan moet je erop gewoon opaf lopen, alle bewakers afschieten en de boot pakken.

En als het echt niet lukt, typ dan professionaltools in voor wapens en aspirine voor leven, en preciousprotection voor kogelvrijvest, en als je eenmaal in de boot

zit, dan heb je 4 sterren politie achter je aan, typ dan leavemealone voor alle

politie kwijt te laten, of download de ultimate trainer, en toets tab+s voor geen politie, en tab+1,2 of 3 voor wapens, en Lshift 8 & 9 voor oneindig leven.

Marco :D

Link to comment
Delen op andere websites

B) :D ik weet het mischien wel zorg da je een paar goeie wapens hebt en schiet eerst al de gangsters dood dan ga je naar binnen en schiet je nog wat lui dood dan druk je op het knopje dat je de boot laat zakken en dan komen er nog wat gangster die kun je dood schieten maar je kunt ook gewoon gelijk in de boot gaan zitten en wegvaren zo dis mijn manier hoe ik het gedaan heb :blink: :D :lol: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is misschien een handige manier als je het goed uitlegt, maar als je telkens zeg: Schiet die dood, en schiet die dood, weet degene die het moet doen nog niet hoe dat moet, The Fastest Boat is een missie waarin het enige moeilijke gangsters doodschieten is. Ik deed het heel vaak met de M50, het geweer dat je nog overhoudt uit Phnom Penh '86, dan ging het doodschieten heel handig aangezien dat wapen automatisch is en je in één schot een gangster dood hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet als je naar de stijger gaat nog even voor de hekken blijven als je gewoon door loop wordt je vrij snel dood geschoten. het is dan vrij moeilijk om er levend door te komen.

als je voor de hekken blijf kun je gewoon door het hek heen schieten en jouw raken ze veel minder. ze komen niet van het terrein af wacht tot er niet meer van achter het gebouwtje vandaan komen en loop dan verder je hoeft er dan nog maar een paar.

ik zou alleen wel een wapen nemen dat automatisch richt aan de overkant bij het busje achter dee schuting licht er één die heb ik ook gebriukt als je geen gangsters meer ziet loop je verder het gebouwtje in daar druk je op de knop en draai je gelijk om want dan staan er weer een paar als je die heb plat geschoten kun je rustig in de boot stappen en vertrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bij die missie een sniper gepakt en zo veel gasten van een afstand af geknalt.. daarna ben liep ik gewoon nnaar binnen .. drukte op het knopje,,

en toen renden in gelijk naar de boot(ik schoot niet op die neiuwe gasten die er kwamen) en toen gewoon snel naar diaz maison

Link to comment
Delen op andere websites

Ik adviseer je om het Nederlands te gaan proberen te beheren, en het niet te doen met een vertaalmachine, als grap is hij goed gelukt, maar het is niet echt leesbaar. Of als je al nederlands kunt, typ dat dan. Met brandwapens (vlammenwerper/molotov) is het wel mogelijk, alleen hebben ze een té lage vuursnelheid om de missie goed te doorlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...