treindom Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Hallo. Zoals jullie weten ben ik een beginnende scripter. Na mijn vraag over filterscript is de volgende aan de beurt. Dat is namelijk : Hoe maak ik commands ? ik snap er de ballen namelijk niet van. ik wil commands : /say /me /rob /afk /back /eject -> alleen als je in auto zit dus. /dmarea -> TP naar de DM Arena. Maar ik snap niet hoe ik ze maak. Kan iemand mij dit uitleggen ? Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ik raad je aan eerst de tutorials in de Master Tutorial List te bekijken en de sa-mp wiki (Klik hier) bekijken. Reageren
treindom Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Dat snap ik dus niet Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Dat snap ik dus niet Ik denk dat wij meer kunnen uitleggen als dat. Ik heb er zelf aardig wat van geleerd toen ik begon. Reageren
Morph1 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) Dat snap ik dus niet in de PMTL staan allemaal tutorials over hoe je dingen kan maken en op samp wiki staan functies beschreven en hoe je kleine dingen kan maken. dan ga je dus naar samp wiki (link in post van megadreams) en type je in het zoekbalkje command, maar vooruit, als je dit voorbeeld niet snap heb je pech want als je heel even te tijd neem om 2 minuutjes te zoeken op dit forum heb je het zo gevonden: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/money", cmdtext, true, 6) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, 1000); } return 1; } ik heb het geleerd doordat iemand tegen mij zij : kijk hier maar naar, en als je wilt verander je hem. edit: maar dit snap je waarschijnlijk ook niet dus heb ik de moeite genomen om LETTERLIJK 10 SECONDEN TE ZOEKEN op wiki samp en meteen vond ik deze pagina : klik srry maar ik word een beetje panisch van dat "ik snap dat niet". heel simpel, doe even de moeite om het te lezen. Bewerkt: 9 januari 2011 door Morph1 Reageren
treindom Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Dat snap ik dus niet daar staan allemaal tutorials over hoe je dingen kan maken, maar vooruit, als je dit voorbeeld niet snap heb je pech want als je heel even te tijd neem om 2 minuutjes te zoeken op dit forum heb je het zo gevonden: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/money", cmdtext, true, 6) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, 1000); } return 1; } ik heb het geleerd doordat iemand tegen mij zij : kijk hier maar naar, en als je wilt verander je hem. Ik Snap alleen de 1e zin niet. En dat van true, 6) == 0). Maar ik kon ook niks vinden op het forum. Dus kan iemand mij dit uitleggen. Reageren
Morph1 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik Snap alleen de 1e zin niet. En dat van true, 6) == 0). Maar ik kon ook niks vinden op het forum. Dus kan iemand mij dit uitleggen. zie mijn edit in diezelfde post die je niet snapt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.