Indycar series Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Hallo, Ik ben een groot race fanaat, en nu dacht ik eraan om in een online spel(Drift City) mijn auto een soort thema te geven. ''Racing against cancer''. Ik had al langer dit idee, maar nu mijn oma recentelijk overleed eraan wilde ik het toch gaan doen. Type: Sticker (Ik weet geen andere benaming) Stijl: abstract, betere stijl mag ook natuurlijk. Grootte: 128x128 pixels, mag max 100 kb zijn. Voorbeeld: Heb ik niet Tekst: Ik dacht iets van op 2 regels. Op regel 1 ''Racing Against'', op regel 2 precies onder de tekst van regel 1 ''Cancer''. VB: Rand: Niet nodig Kleuren: Ik dacht zelf aan zwart en wit(Achtergrond zwart, tekst wit), maar als je een betere kleurencombinatie weet mag je het altijd proberen. Moet wel mooi zijn. Render (optioneel): NVT Extra (optioneel): Je moet op de grootte letten! Dat zijn de limieten die ervoor gesteld zijn. Ook wil ik deze sticker dus in een Game gebruiken, iedereen die dat speelt kan het gebruiken!! Dat moet ook geen probleem zijn voor je. Ook moet hij als .png opgeslagen worden, al zou ik dat nog kunnen corrigeren. Ik hoop een mooi resultaat te zien :$
Teh_Ninja Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Waarom gebruik je het originele logo niet?
Indycar series Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Het is wel leuk, maar het mag ook niet van internet zijn ofzo. Heeft met Copyrights te maken etc. En ik heb liever gewoon combinatie zwart/wit, of iemand moet een betere combinatie weten.
Silverbyte Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb je idee even uitgewerkt in drie simpele stickers. De achtergrond van de tweede en derde sticker is transparant, ik dacht zelf dat dat ook wel een leuk effect zou geven. Ik heb het expres zo simpel en strak mogelijk gehouden, maar als je liever iets met meer toeters en bellen wilt, kan dat altijd geregeld worden.
Indycar series Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) Van mij hoefde het allemaal niet eens zo heel uitgebreid, gewoon simpel vind ik persoonlijk mooier. Zien er wel erg mooi uit ja! Complimenten. Ook mooi lettertype. Edit: Ik mag ze toch wel gewoon gebruiken voor dat spel? :$ Bewerkt: 9 januari 2011 door Indycar series
Silverbyte Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Uiteraard. Er rusten verder geen rechten e.d. op, dus wat mij betreft kun je ze gewoon gebruiken in je spel. Succes ermee!
Indycar series Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Uiteraard. Er rusten verder geen rechten e.d. op, dus wat mij betreft kun je ze gewoon gebruiken in je spel. Succes ermee! Echt superbedankt!!
Recommended Posts