Geplaatst: 9 januari 201114 jaren comment_1784595 hoi ik ben speler =WGS=Picknick<42 en ik zoek ervaren leden (pro's min 20 kils en tussen 0 en 4 deads) voor mijn clan. ik zoek ook indien mogelijk een server voor de clan.We hebben nu zo'n 4 leden genaamt =WGS=LudacriSS (mexikaan) =WGS=maxn fr (een fransman) =WGS=V!ctor (U.S.A.) en =WGS= enzo (weet niet van waar) het zijn allemaal heel ervaren spelers dus reageer als je een pro bent en je wil joinen mvg leider =WGS=Picknick<42 en de leden van =WGS=
Geplaatst: 9 januari 201114 jaren comment_1784628 Je bent het reglement vergeten lezen! Dit GTAForum geeft geen ondersteuning aan externe clans.
Geplaatst: 9 januari 201114 jaren comment_1784632 Als ik jou was zou ik het even wat netter typen, om nog een beetje kans te maken om serieus genomen te worden .
Geplaatst: 9 januari 201114 jaren comment_1784650 Je bent het reglement vergeten lezen! Dit GTAForum geeft geen ondersteuning aan externe clans. Precies, en daarom gesloten.
hoi ik ben speler =WGS=Picknick<42 en ik zoek ervaren leden (pro's min 20 kils en tussen 0 en 4 deads) voor mijn clan.
ik zoek ook indien mogelijk een server voor de clan.We hebben nu zo'n 4 leden genaamt =WGS=LudacriSS (mexikaan) =WGS=maxn fr (een fransman)
=WGS=V!ctor (U.S.A.) en =WGS= enzo (weet niet van waar) het zijn allemaal heel ervaren spelers
dus reageer als je een pro bent en je wil joinen
mvg leider =WGS=Picknick<42 en de leden van =WGS=