Picknick Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 hoi ik ben speler =WGS=Picknick<42 en ik zoek ervaren leden (pro's min 20 kils en tussen 0 en 4 deads) voor mijn clan. ik zoek ook indien mogelijk een server voor de clan.We hebben nu zo'n 4 leden genaamt =WGS=LudacriSS (mexikaan) =WGS=maxn fr (een fransman) =WGS=V!ctor (U.S.A.) en =WGS= enzo (weet niet van waar) het zijn allemaal heel ervaren spelers dus reageer als je een pro bent en je wil joinen mvg leider =WGS=Picknick<42 en de leden van =WGS=
Djmaddox Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 IK BEN HEEL PRO EN IK WIL DJOINEN!
Hanneswasco Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Je bent het reglement vergeten lezen! Dit GTAForum geeft geen ondersteuning aan externe clans.
gta master 1 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Als ik jou was zou ik het even wat netter typen, om nog een beetje kans te maken om serieus genomen te worden .
Big Boss Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Je bent het reglement vergeten lezen! Dit GTAForum geeft geen ondersteuning aan externe clans. Precies, en daarom gesloten.
Recommended Posts