gtafen Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 is het bij het leger bewaakt ??????? <_< :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Bedoel je de legerbasis in San Fierro?? Als je daar naar binnen gaat/ te dicht in de buurt komt krijg je 4 sterretjes volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ja, als je een legerbasis inkomt krijg je politie achter je aan, dus het is bewaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Ene Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Zou het niet zo zijn, dat je met een bepaald uiterlijk of auto o.i.d. gewoon de leger basis in rijden zonder problemen, bijv. als je met een tank rijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 politie pak als je die hebt tenminste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) politie pak als je die hebt tenminste Ik had een police outfit en ze pakten me nog altijd. Bewerkt: 30 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ow jmmr bij VC lukte dat wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Bedoel je de legerbasis in San Fierro??Als je daar naar binnen gaat/ te dicht in de buurt komt krijg je 4 sterretjes volgens mij en van '' no fly zone '' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 en van '' no fly zone '' daar is het ook bewaakt. Ga er maar is naartoe B) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Probeer is uit zal ik zeggen. Je kan hoogstens doodgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Bedoel je de legerbasis in San Fierro?? is die er dan? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Bedoel je de legerbasis in San Fierro?? is die er dan? :blink: Ja, zie hieronder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 zeker is het leger bewaakt als je aan komt rijden komen er al raketten op je af je hebt wel een leuke missie met het leger met die jetpack:D:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Area 63 ofzo ja, een van de leukste missies vind ik. En het leger is dik bewaakt met die SAM's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.