Jump to content

Gta IV multiplayer


Game-Fan

Recommended Posts

Hallo,

Ik was zojuist een paar matchen free mode aan het spelen maar het valt me op dat in elke match gemod word.

Zoals vliegende auto's mensen die niet dood kunnen gaan, een speciale heli, ik vraag me af als het kwaat kan als je in zo'n matchen zit?

Ik heb eens ooit iemand horen vertellen als je een in match zit waar ze aan het modden zijn dat je xbox live je dan kan bannen, is dit waar?

Link to comment
Delen op andere websites

Je speelt het spel op de PC, right? Want je spreekt over Xbox Live, maar volgens mij wordt daar zo goed als nooit gecheat?

Op de PC wordt inderdaad erg veel gecheat, maar het kan geen kwaad om met cheaters te spelen. De cheaters zelf worden zo goed als nooit gebanned, dus moet jij, als niet-cheater, zeker niet bang zijn. ;)

Topic verplaatst naar het Multiplayer-forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer deze mensen naar Alderney gaan (dat is het eerste eiland van links) dan laten ze je Xbox vast lopen. Kijk daar dus vooruit wan t je Xbox kan er kapot doorgaan ;)

@ Hierboven: Hannes: Dat heb je helemaal mis. Op TBoGT zie je in elke match wel een modder voorbij komen die vervolgens je Xbox laat vast lopen :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer deze mensen naar Alderney gaan (dat is het eerste eiland van links) dan laten ze je Xbox vast lopen. Kijk daar dus vooruit wan t je Xbox kan er kapot doorgaan ;)

@ Hierboven: Hannes: Dat heb je helemaal mis. Op TBoGT zie je in elke match wel een modder voorbij komen die vervolgens je Xbox laat vast lopen :)

Hm ok dankje, maar hoe kan ik dan nog veilig spelen? Ik wil niet dat mijn Xbox crasht.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven: Hannes: Dat heb je helemaal mis. Op TBoGT zie je in elke match wel een modder voorbij komen die vervolgens je Xbox laat vast lopen :)

Oh, ik wist niet dat er op de Xbox gecheat werd. Vind ik trouwens erg vreemd, maarja. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad erg vreemd maar het is waar. :-(

Ze hebben van die hele irritante mods, bijvoorbeeld:

  • Ze kunnen niet dood
  • Ze schieten raketten uit hun pistool
  • Ze hebben van hun P90 een tazer gemaakt waarmee ze je op de grond kunnen leggen en zelfs uit je voertuig kunnen laten vallen.
  • Wanneer ze op Alderney komen en ze komen te dichtbij de Burrito's die er staan, dan slaat je Xbox vast.

Helaas kan je niet meer doen dan ze een report sturen..

Om echt veilig te spelen moet je gewoon uit hun buurt blijven. Of gewoon een privé match aanmaken :tu:

Je kan natuurlijk ook proberen om de modder(s) eruit te kicken. Wanneer je dat doet kunnen ze ook je match niet meer joinen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze komen overigens niet vaak voor, en als je ze hebt opgemerkt kun je altijd nog stemmen voor een kick. De overige spelers zullen vast begrijpen dat het om een hacker gaat.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ze komen overigens niet vaak voor, en als je ze hebt opgemerkt kun je altijd nog stemmen voor een kick. De overige spelers zullen vast begrijpen dat het om een hacker gaat.

ik vind het jammer van de modds dat ze zoiets doen zeker als je als beginnende speler aan multiplayer begint en je geen kans krijgt deze te leren kennen door hen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...