Assennl Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Hey, Ik wil graag gebouwen, skins, geluiden(bijv. nederlandse ambulance geluid) en andere dingen in GTA SA zetten. Ik weet hoe je autos moet plaatsen, maar niet hoe je gebouwen plaatst.... Wie weet hoe? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 ja ik weet hoe in die mod zit bv LAn.ipl he?? nou dan open je je data map in je san andreas map en dan kies je de stad LAn.ipl is LS en dan kopieer je die LAn.ipl en vervang je die met de originele! have fun!! Reageren
Basssss Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 @Hierboven: Kan het nog vager? Daarnaast is LAn.ipl alleen maar een klein stukje van LS, namelijk het gedeelte bij die grote intersectie. In ieder geval zit er bij de meeste mods wel een readme, lees deze altijd door als je wilt dat de mod perfect werkt. De readme weet het altijd beter dan wij. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Uiteraard moet je de readme lezen, maar ook dit topic is de moeite waard om te bekijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.