(San) Andr Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Zoals in de topic description te zien is, ik heb niet zomaar een besturingsprobleem. Ik weet niet hoe ik het eenduidig kan weergeven, maar de problemen die zich voordoen zijn dat als ik de supersprint wil gebruiken en dus snel achter elkaar op shift druk, dat het dan nauwelijks werkt, of ik moet heel erg snel m'n toetsenbord verkloten. Hetzelfde geldt voor snel fietsen, lukt ook nauwelijks. Wat er ook misschien mee te maken kan hebben, is dat als ik bij een date moest gaan rijden, dan gaat de fun meter heel snel omhoog (of in het ergste geval, omlaag). Meer voorbeelden weet ik momenteel niet, maar als iemand weet waar dit aan ligt en een oplossing heeft, zal ik daar erg blij mee zijn. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Je kunt eventueel de besturing veranderen als de Shift toets niet lekker werkt. Reageren
(San) Andr Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Het ligt niet aan de shift-toets. Het is een probleem van algemener aard. Het lijkt wel of alles in de spelbesturing sneller moet gebeuren ineens. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Je bedoeld dat de gameplay veel sneller reageert? Heb je misschien een code ingevoerd waardoor dit gebeurd? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Beschik je over een illegale versie van GTA: San Andreas? Reageren
(San) Andr Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Het ligt niet aan een cheat die ik heb ingevoerd, en ik heb geen illegale versie van het spel. Ik heb het spel al sinds 2005 (eerste versie) en nog nooit problemen mee gehad toen ik het op Windows XP speelde. Op Windows 7 doet ie het veel beter uiteraard, afgezien van dit probleem dan. Het is me een paar momenten wel gelukt om de sprintfunctie van de fiets te gebruiken, maar dan ramde ik de W-toets zowat door het bureau heen. In de XP-tijd lukte het altijd, dan was het gewoon snel het knopje achter elkaar indrukken. Nu moet het niet snel, maar retesnel. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Is je PC misschien TE snel? Het klinkt misschien dom, maar als je een snelle PC hebt heb je ook een hogere FPS rate. En een hogere FPS betekent dat je sneller op de knopjes moet drukken. Ik heb soms ook problemen om de sirene te activeren, omdat ik de toets daarvoor nog geen halve seconde mag indrukken. En volgens mij is de standaard sprint toets de spatiebalk, niet de shift toets. Reageren
(San) Andr Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Dat kan het misschien zijn. Dat probleem met de sirene heb ik ook namelijk. Is het te verhelpen? En ik heb vanaf het begin altijd de besturing zo geconfigureerd dat het zoveel mogelijk overeenkomt met Vice City, dus in mijn geval is het de shifttoets Bewerkt: 12 januari 2011 door (San) André(as) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.