Jowx Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Algemeen Strip Topic Er heerst weer eens een nieuwe hype.. Iemand doet iets, de rest volgt. Geen probleem, alleen is dit geen stripforum. Omdat er een lading topics uit de grond worden gestampt is dit topic er nu. Dus alle strips kunnen mooi in dit topic gepropt worden, allemaal onder één dak. Zo blijft het forum overzichtelijk en kunnen jullie gezellig doorgaan met het maken van die geweldige stripverhalen. Wel een aantal regeltjes, lekker vervelend.Regeltjes: Gebruik van stripgenerator.com is verboden. (Niet zeuren s.v.p.) Geen strips rippen.. Overige formregels.. Ook het commentaar op strips is hier welkom, gewoon de betreffende strip quoten (maak een link van het plaatje!!) en je commentaar neerdonderen. Als iets niet duidelijk is staat mijn PB-inbox open, hou dit topic schoon. Reageren
Jowx Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Eerdere stripverhalen! Klik op de strip om naar het topic te gaan! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Mon nouveau création: Enjoy! Edit: Bedankt voor de Rates! Bewerkt: 30 november 2008 door MegaPilot Reageren
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 het geweldige the_dan stripverhaal Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Megapilot weer een goede aflvering! Je eerdere cijfer ( 7.7 ) die ik gaf, verhoog ik. 8.3 krijg je ervoor nu! En dat is zeer hoog! Reageren
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Megapilot weer een goede aflvering!Je eerdere cijfer ( 7.7 ) die ik gaf, verhoog ik. 8.3 krijg je ervoor nu! En dat is zeer hoog! heel hoog zelfs ik vind m zelf ook leuk een eeh 8/10 edit mag je hier eigelijk cijfers geven of mag je hier alleen strips plaatsen?? Bewerkt: 30 november 2008 door the_dan Reageren
Jowx Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 mag je hier eigelijk cijfers geven of mag je hier alleen strips plaatsen?? Reageren mag, argumenten zijn welkom.. Zie de hoofdpost voor alle regeltjes enzo! ^^ Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Nu iedereen meedoet. Deze strip heel simpel. maar gewoon een teken die mensen die goed nadenken snappen precies wat ik bedoel. Jowx. Vond Jouw Strip tot nu toe echt de beste Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Deze maak ik altijd op school onder de les, want bij Wis, Nask1 Nask2 en Bio is toch niets beters te doen. (Ps. valt dit ook onder strips? Of tijd verdoende cartoons?) Reageren
.Senne Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 die van Jowx is nog altijd de beste Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb deze net gemaakt... het gaat over de acteur die Albus DumbleDore speelt in de Harry Potter series sinds film 3... links wat er in het boek geschreven staat, rechts hoe hij het in de film uitbeeld. Ik weet niet precies hoe het in het boek staat, maar zoiets herinner ik me. Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 SA_bulldog Ik snap de logica niet van de strip die jij zojuist heb gepost. Moet het grappig zijn, dan vat ik de grap niet. Je krijgt een 4.5 Van mij, Geen voldoende dus. Volgende keer miss beter! Boordelingslijst --------------- Logica - 1 Verhaal - 7 Uitstraling - 4 Grappig - 1 Orginaliteit - 10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik ben al geruime tijd lid van de Stripgenerator community, dus heb ik vanzelfsprekend ook een waslading aan stripjes in petto. Ze hier echter allemaal neerkwakken wordt teveel werk. Als voorproefje toch nog een stripje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.