Jump to content

Strips


Jowx

Recommended Posts

Ik vind dat GTAForum het gebruiken van stripgenerator niet alleen bij de OWN moet toestaan, want stripgenerator is niet van hun. Het is van stripgenerator.com niet van GTAForum/own.nl. s

>>> Door Jowx: Dat je het er niet mee eens bent is je goed recht. Echter, leden aansporen om een regel te breken is 20%.. <<<

Ok.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumrunner

    6

  • VW-Junkos

    6

  • Sonny-The-Pilot

    5

  • Bierbuikje

    5

SA_bulldog

Ik snap de logica niet van de strip die jij zojuist heb gepost.

Moet het grappig zijn, dan vat ik de grap niet.

Je krijgt een 4.5 Van mij, Geen voldoende dus. Volgende keer miss beter!

Boordelingslijst

---------------

Logica - 1

Verhaal - 7

Uitstraling - 4

Grappig - 1

Orginaliteit - 10

Sjonge jonge jonge.. je doet wel erg je best he. Vind je Reactie al nergens op slaan. en als je de strip leest. kijk vooral NIET naar het laatsje plaatje want dan snap je het al helemaal niet meer -sign-

Link to comment
Delen op andere websites

Laat allereerst duidelijk zijn dat het posten met stipverhalen vol scheldwoorden niet de bedoeling is. Deze worden verwijderd en bestraft met een eventuele warn van 20%. Hou je aan de forumregels s.v.p.! :)

+1

En waag het niet om commentaar op deze post te geven.

Dat +1 doe je maar lekker op andere bepaalde sites, de eerstvolgende keer is dat +20%.

...

Boordelingslijst

---------------

Logica - 1

Verhaal - 7

Uitstraling - 4

Grappig - 1

Orginaliteit - 10

Als je zo nodig een uitgebreid lijstje met cijfers erbij zet, laat dan ook de argumenten niet weg. Is wel zo vriendelijk tegenover je medeleden, dan kunnen die tenminste wat met je kritiek. ;)

Sjonge jonge jonge.. je doet wel erg je best he. Vind je Reactie al nergens op slaan. en als je de strip leest. kijk vooral NIET naar het laatsje plaatje want dan snap je het al helemaal niet meer -sign-

Ga s.v.p. niet lopen bitchen om commentaar dat je krijgt. Accepteer complimentjes, accepteer kritiek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...