BaasB Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ga s.v.p. niet lopen bitchen om commentaar dat je krijgt. Accepteer complimentjes, accepteer kritiek. Oooooh, schelden! Dat is niet conform de forumregels! Maar ja, ik ben vandaag in een goede bui dus ik zal voor deze keer een oogje dichtknijpen, en gewoon mijn ongelooflijk grappige strip posten: Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Goed, hierbij echt de allerlaatste waarschuwing omtrent het gebruik van scheldwoorden en aanverwante woorden die keurig staan omschreven in de forumregels. Dat is op het forum niet toegestaan en dus ook niet binnen dit topic. Post je plaatjes maar hou het gewoon beschaafd en als het gevoel té sterk is zal er best een plekje elders op het grote internet wél ruimte bieden tot al hetgeen jullie te bieden hebben. En om even wat specifieker te zijn: vanaf nu dus géén godverdomme, tering, typhus en aanverwante woorden meer. Overtreding kost vanaf nu ONMIDDELLIJK 20%. Hetgeen voor sommigen van jullie tevens meteen dus de laatste strip zal zijn......... Reageren
Disturbed Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Goed, hierbij echt de allerlaatste waarschuwing omtrent het gebruik van scheldwoorden en aanverwante woorden die keurig staan omschreven in de forumregels. Dat is op het forum niet toegestaan en dus ook niet binnen dit topic. Post je plaatjes maar hou het gewoon beschaafd en als het gevoel té sterk is zal er best een plekje elders op het grote internet wél ruimte bieden tot al hetgeen jullie te bieden hebben. En om even wat specifieker te zijn: vanaf nu dus géén godverdomme, tering, typhus en aanverwante woorden meer. Overtreding kost vanaf nu ONMIDDELLIJK 20%. Hetgeen voor sommigen van jullie tevens meteen dus de laatste strip zal zijn......... Nou vooruit, het grapje begon toch al oud te worden... Edit: Erg flauw om de strips te verwijderen, het ging uiteindelijk toch maar om hetzelfde plaatje telkens. Weer erg jammer dit. Bewerkt: 2 december 2008 door Disturbed Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Edit: Erg flauw om de strips te verwijderen, het ging uiteindelijk toch maar om hetzelfde plaatje telkens. Weer erg jammer dit. Precies.....en daarom staan je eerdere meesterwerken er dus nog gewoon wél Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Bewerkt: 2 december 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Disturbed Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Edit: Erg flauw om de strips te verwijderen, het ging uiteindelijk toch maar om hetzelfde plaatje telkens. Weer erg jammer dit. Precies.....en daarom staan je eerdere meesterwerken er dus nog gewoon wél Mijn laatste creaties waren het garpigst! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Hier een nieuwe strip: Bewerkt: 2 december 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Die vuurwerk strips zijn op het juiste moment van het jaar sniperX ik geef je een Pluspunt daarvoor! 8.4 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Hier mijn laatste voor vandaag: Reageren
Hackman Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) ...vanaf nu dus géén godverdomme[/font], tering[/font], typhus[/font] en aanverwante woorden meer... Mama? Ik heb nieuwe woordjes geleerd van GTA Sheep..! En nu ga ik ook een strip maken, gewoon simpel en met paint. Ik heb deze gemaakt om 'doei' te zeggen omdat Disturbed nu weg is en ik weet niet waarom maar dat maakt gewoon niet uit! En ik hoop dat je nog vele spieren zult kweken! Bewerkt: 2 december 2008 door Hackman Reageren
EXIT Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Bewerkt: 2 december 2008 door EXIT Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) waarom is disturbed nouw weer gebannen dan :S? ;S;s;s;s hij is altijd de grappenmaker op dit forum. en nu we die niet meer hebben tja.. echt zonde, een 4 oud jarige forum-lid te bannen! errug clever! Bewerkt: 2 december 2008 door VW-Junkos Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) waarom is disturbed nouw weer gebannen dan :S?;S;s;s;s hij is altijd de grappenmaker op dit forum. en nu we die niet meer hebben tja.. echt zonde, een 4 oud jarige forum-lid te bannen! errug clever! Erg jammer, Maar niet om vragen waarom. :') Ze zullen toch niet antwoorden, die boze mannen. http://stripgenerator.com/strip/190237/ Bewerkt: 2 december 2008 door Dark_Zemy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.