tjoef Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Strips van EXIT Whahaha! Heerlijk, vooral die laatste Doe zo verder! Reageren
FerryN Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Whahaha. Dies lol x-D Die vorige van je waren ook lol x-D Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Ik speel graag in op de actualiteiten. BTW mijn eerste strip ever Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Hoe doe je het zo groot als hierboven? EDIT Hier een nieuwe.. Bewerkt: 3 december 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Hoe doe je het zo groot als hierboven? EDIT Hier een nieuwe.. leuke strip, 6.7 voor jou! Reageren
Ymosky Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Ik speel graag in op de actualiteiten. BTW mijn eerste strip ever Geweldige strip! Vooral doordat die strip voor mij (helaas) best wel herkenbaar is Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik zat vandaag onder wiskunde en wat heb je daar nu beter te doen dan tekenen? Precies, niets. Dus begon ik met een tekening en daar was ik vandaag de hele schooldag mee bezig. Onder wiskunde, natuurkunde, economie, aardrijkskunde, duits en de laatste les godsdienst zelfs nog. Water gevecht World War III Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik zat vandaag onder wiskunde en wat heb je daar nu beter te doen dan tekenen? Precies, niets. Dus begon ik met een tekening en daar was ik vandaag de hele schooldag mee bezig. Onder wiskunde, natuurkunde, economie, aardrijkskunde, duits en de laatste les godsdienst zelfs nog. Water gevecht World War III Leuk Getekend. Erg orgineel 8/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Deze komt uit OWN... Nog steeds de grappigste: Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Prachtig 10/10. Mijn strips : CLICKIEE Alvast een voorproefje : Bewerkt: 6 december 2008 door forumrunner Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Ik faal hier hopeloos in... Bewerkt: 6 december 2008 door MrKooKie Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik faal hier hopeloos in... [tips] Probeer de wapens gewoon op het poppetje te plakken. En alle poppetjes op de grond laten staand. En probeer het skelet niet te gebruiken. Dan ziet het er zo uit : Veel plezier verder! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik faal hier hopeloos in... [tips] Probeer de wapens gewoon op het poppetje te plakken. En alle poppetjes op de grond laten staand. En probeer het skelet niet te gebruiken. Dan ziet het er zo uit : Veel plezier verder! Je hebt dit echt prachtig gemaakt. Het oma'tje maakt het heel leuk, Het gezichtje dan Reageren
Jon-asses Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 http://stripgenerator.com/strip/191781/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.