Ultimate-Killer Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Kan ik een apart Topic krijgen voor de Avounturen van Kimo? Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Kan ik een apart Topic krijgen voor de Avounturen van Kimo? Doe maar, wie weet. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Kan ik een apart Topic krijgen voor de Avounturen van Kimo? Doe maar, wie weet. Daar hoef jij helemaal geen toestemming voor te geven Cabyon. Dit topic is er niet voor niets: een algemeen topic voor zelfgemaakte strips. Als we iedereen een eigen topic gaan geven is 't einde zoek...doen we dus mooi niet Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) Kan ik een apart Topic krijgen voor de Avounturen van Kimo? Doe maar, wie weet. Daar hoef jij helemaal geen toestemming voor te geven Cabyon. Dit topic is er niet voor niets: een algemeen topic voor zelfgemaakte strips. Als we iedereen een eigen topic gaan geven is 't einde zoek...doen we dus mooi niet Oke heb namelijk een paar a4tjes vol strips Foutjuhhh.... Whe going to china Nog meer ships: Bewerkt: 11 januari 2011 door Ultimate-Killer Reageren
Platypus Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Haha! Die zijn zo droog. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Ik vind er niks aan tbh. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Ik vind ze ook niet grappig ofzo. Daarnaast vind ik ze niet passen op dit forum, aangezien deze karakters ook worden gebruikt in Admins Strippen van OWN. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Ik sluit me aan bij de twee posts hierboven: ik vind de strips ook totaal niet leuk. Volgens mij begin je gewoon met het eerste plaatje en heb je verder geen flauw idee waar je naartoe wilt werken. Dat werkt dus absoluut niet. Ik ben trouwens wel benieuwd of je zelf nou echt zit te schaterlachen achter je scherm om je eigen strip... Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Ik sluit me aan bij de twee posts hierboven: ik vind de strips ook totaal niet leuk. Volgens mij begin je gewoon met het eerste plaatje en heb je verder geen flauw idee waar je naartoe wilt werken. Dat werkt dus absoluut niet. Ik ben trouwens wel benieuwd of je zelf nou echt zit te schaterlachen achter je scherm om je eigen strip... Mwah ik maak niet zo vaak Strips Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Mwah ik maak niet zo vaak Strips Je beantwoord de vraag niet; Ik ben trouwens wel benieuwd of je zelf nou echt zit te schaterlachen achter je scherm om je eigen strip... Reageren
1974 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Of wij snappen zijn Humor niet of hij snapt niet hoe hij Strip Generator moet gebruiken ? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Hij maakt tog zelf wel uit wat hij maakt als jij het niet leuk vind dan kan je dat zeggen maar je kan ook door drammen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.