OscarPownedYou Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Bij TLAD is mijn beeld heel stippelig, het sneeuw als het ware een beetje. Ik heb ook GTAIV (normaal) en TBOGT en daar heb ik het niet. Horen die sneeuw-achtige-stippels zo? Of ligt het aan mij? M'n graphics staan hetzelfde afgesteld als bij de andere delen van het spel. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Dat is waarschijnlijk ruis. Dat zit standaard in de game. Dit kun je wijzigen in het pauzemenu onder Display. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Dat is ruis. Dat kan je bij je Display opties veranderen. Edit: Kzie dat GTA-Tom me voor was Bewerkt: 10 januari 2011 door Tommy-Vercetti Reageren
Jarno91 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Dat ruis wat je ziet zorgt ook voor extra sfeer in de game, dan heb je het gevoel alsof je echt bij een motorclub zit. Bij TBOGT is het beeld juist helemaal helder Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Oké, gelukkig maar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.