Jump to content

los desperados

Recommended Posts

Geplaatst:

het lukt niet om die mensen te recruiten. ze schieten op me of rennen weg of willen niet.

hoe moet ik dit doen?

Geplaatst:

je kan alleen members van the Grove street recruiten.

duh, dat is logisch. alleen rennen die ook weg of schieten

Geplaatst: (bewerkt)

Het is afhankelijk op welk systeem je het spel speelt. Bij de PC is de default knop er op richten met bijvoorbeeld rechter muis en dan op G of H drukken. Bij de PS2 en Xbox is het geloof ik naar boven of beneden drukken.

@GTTO: Dat zal het denk ik niet zijn aangezien je maar weinig respect (5% uit m'n hoofd) nodig hebt om twee GS-leden te recruteren.

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:

Dan heb je waarschijnlijk (nog) niet genoeg Respect om je gang leden te rekruteren, of je bent nog niet ver genoeg in het spel om dit te kunnen.

Geplaatst:

@ jesperkv ja dat doe ik ook maar het lukt niet

@ GrandTheftTwano jawel ik ben bij de op één na laatste missie en mij total respect is meer dan ht balkje. ongeveer ht dubbele van het belkje het puilt er helemaal uit

Geplaatst:

Wat je ook kan doen is de GS-leden pas te recruteren nabij Unity Station (Het treinstation waar je moet heenrijden). Eerst moet je wat gebieden rondom het treinstation overnemen om de GS-leden daar te recruteren. Dit kan soms wel eens helpen. :)

Geplaatst:

Wat je ook kan doen is de GS-leden pas te recruteren nabij Unity Station (Het treinstation waar je moet heenrijden). Eerst moet je wat gebieden rondom het treinstation overnemen om de GS-leden daar te recruteren. Dit kan soms wel eens helpen. :)

klopt doe ik ook al. maar daar zijn ook rellen.

bedankt voor de tips iedereen maar alles wat jullie zeggen doe/heb ik al gedaan

Geplaatst:

Als je de laatste missie (End of the Line) hebt uitgespeeld houden de rellen op, pas daarna kun je je gang leden weer op een normale manier rekruteren.

ja maar dan kan ik niet veel mee aangezien ik deze niet uitgepeeld krijg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...