Gast Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Ik heb dus een cleoscript bewerkt zodat de spawnende autos op een bepaalde plek mooier zijn,ik heb hiervoor alleen maar de namen van de autos veranderd dus ik snap niet waarom mn GTA niet meer laad,kunnen jullie helpen? Originele mod:Klik Het gaat hier om het cleoscript met Cars in de naam. (Ik ben precieze naam kwijt. ) Bewerkte versie: // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .CS} //-------------MAIN--------------- 0000: NOP 014B: $PARKED_1 = init_parked_car_generator #PHOENIX color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.365 1757.692 43.8921 angle 270.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_1 cars_to_generate_to 101 014B: $PARKED_2 = init_parked_car_generator #TURISMO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.3577 1747.692 43.8876 angle 270.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_2 cars_to_generate_to 101 014B: $PARKED_3 = init_parked_car_generator #SANDKING color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -294.5935 1718.397 44.6478 angle 359.5772 014C: set_parked_car_generator $PARKED_3 cars_to_generate_to 101 014B: $PARKED_4 = init_parked_car_generator #INFERNUS color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -299.4091 1702.201 44.2449 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_4 cars_to_generate_to 101 014B: $PARKED_5 = init_parked_car_generator #ADMIRAL color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -289.4987 1702.181 44.052 angle 359.6122 014C: set_parked_car_generator $PARKED_5 cars_to_generate_to 101 :NONAME_252 wait 0 jump @NONAME_252 Bewerkt: 10 januari 2011 door Gast Reageren
Basssss Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Dat komt omdat Sanny Builder het blijkbaar verkeerd heeft gedecompiled. (Hij zag het blijkbaar als een main.scm script ofzo) {$CLEO .CS} :1 jump @Start :Start 014B: 1@ = init_parked_car_generator #PHOENIX color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.365 1757.692 43.8921 angle 270.0 014C: set_parked_car_generator 1@ cars_to_generate_to 101 014B: 2@ = init_parked_car_generator #TURISMO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.3577 1747.692 43.8876 angle 270.0 014C: set_parked_car_generator 2@ cars_to_generate_to 101 014B: 3@ = init_parked_car_generator #SANDKING color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -294.5935 1718.397 44.6478 angle 359.5772 014C: set_parked_car_generator 3@ cars_to_generate_to 101 014B: 4@ = init_parked_car_generator #INFERNUS color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -299.4091 1702.201 44.2449 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator 4@ cars_to_generate_to 101 014B: 5@ = init_parked_car_generator #ADMIRAL color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -289.4987 1702.181 44.052 angle 359.6122 014C: set_parked_car_generator 5@ cars_to_generate_to 101 0A93: end_custom_thread Zo zou 'ie moeten werken. Ik heb ook gelijk de globale variables omgezet naar locale, aangezien dat minder bugs oplevert. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Wat heb je nu veranderd, Bassss? Buiten de globale variabelen heb je inhoudelijk toch niets veranderd? Reageren
Megadreams Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Eummhh heb je de naam ook veranderd bij de load models? Aangezien ze eerst moeten geladen worden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Car generators hoeven niet eerst geladen te worden. Dat is alleen bij de "create_car" opcode. Reageren
Gast Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Nu werkt hij niet meer,ligt het misschien aan de namen van de autos? Reageren
Basssss Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Wat heb je nu veranderd, Bassss? Buiten de globale variabelen heb je inhoudelijk toch niets veranderd? Labels aangepast, {$VERSION 3.1.0027} weggehaald, overbodige teksten weggehaald, opcode 0000 weggehaald en opcode 0A93 toegevoegd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Wat heb je nu veranderd, Bassss? Buiten de globale variabelen heb je inhoudelijk toch niets veranderd? Labels aangepast, {$VERSION 3.1.0027} weggehaald, overbodige teksten weggehaald, opcode 0000 weggehaald en opcode 0A93 toegevoegd. Wat eigenlijk allemaal geen ruk uitmaakt... Reageren
Basssss Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Een aantal dingetjes waren gewoon om het script wat op te schonen, maar zoals opcode 0A93 is toch wel nodig? Of heeft iemand mij het hele SCM gebeuren verkeerd uitgelegd? :$ Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Ik vind er niets opgeschoond aan, maar dat terzijde. Dat is alleen nodig wanneer je script afloopt, anders crasht hij. Martygascar heeft een loop aan het eind gezet, dan loopt hij dus nooit af. Al zou ik het dan niet met wait 0 doen, maar met wait 50 of 100 ofzo, zodat de engine minder belast wordt. Maar het is niet fout. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Nou oke, sorry dan. Kan jij hem wel helpen met z'n probleem dan? Want het enige wat jij in dit topic tot nu toe gedaan hebt is klagen over hoe ik het doe. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Nee hoor, ik heb gezegd dat het veranderen van een globale variabele in een lokale variabele wel prima is. Dat zou best de oplossing kunnen zijn. Reageren
Gast Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 (bewerkt) Hij werkt nog steeds niet,Ik haal mn cleoscripts maar weg,kan ik weer DYOM doen. Edit,ik zie nu pas dat Basss wat wegliet,(Het balkje met MAIN)even proberen Bewerkt: 13 januari 2011 door Gast Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Heb je het wel goed opgeslagen? Want de code is voor de rest wel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.