Jump to content

[SA][CLEO]Script werkt niet goed na aanpassen autos.


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dus een cleoscript bewerkt zodat de spawnende autos op een bepaalde plek mooier zijn,ik heb hiervoor alleen maar de namen van de autos veranderd dus ik snap niet waarom mn GTA niet meer laad,kunnen jullie helpen?

Originele mod:Klik

Het gaat hier om het cleoscript met Cars in de naam. (Ik ben precieze naam kwijt. :puh:)

Bewerkte versie:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .CS}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
014B: $PARKED_1 = init_parked_car_generator #PHOENIX color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.365 1757.692 43.8921 angle 270.0 
014C: set_parked_car_generator $PARKED_1 cars_to_generate_to 101 
014B: $PARKED_2 = init_parked_car_generator #TURISMO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.3577 1747.692 43.8876 angle 270.0 
014C: set_parked_car_generator $PARKED_2 cars_to_generate_to 101 
014B: $PARKED_3 = init_parked_car_generator #SANDKING color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -294.5935 1718.397 44.6478 angle 359.5772 
014C: set_parked_car_generator $PARKED_3 cars_to_generate_to 101 
014B: $PARKED_4 = init_parked_car_generator #INFERNUS color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -299.4091 1702.201 44.2449 angle 0.0 
014C: set_parked_car_generator $PARKED_4 cars_to_generate_to 101 
014B: $PARKED_5 = init_parked_car_generator #ADMIRAL color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -289.4987 1702.181 44.052 angle 359.6122 
014C: set_parked_car_generator $PARKED_5 cars_to_generate_to 101 

:NONAME_252
wait 0 
jump @NONAME_252 

Bewerkt: door Gast
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    15

  • Basssss

    4

  • Megadreams

    2

  • MrQs

    1

Geplaatst:

Dat komt omdat Sanny Builder het blijkbaar verkeerd heeft gedecompiled. (Hij zag het blijkbaar als een main.scm script ofzo)

{$CLEO .CS}

:1
jump @Start

:Start
014B: 1@ = init_parked_car_generator #PHOENIX color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.365 1757.692 43.8921 angle 270.0 
014C: set_parked_car_generator 1@ cars_to_generate_to 101 
014B: 2@ = init_parked_car_generator #TURISMO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.3577 1747.692 43.8876 angle 270.0 
014C: set_parked_car_generator 2@ cars_to_generate_to 101 
014B: 3@ = init_parked_car_generator #SANDKING color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -294.5935 1718.397 44.6478 angle 359.5772 
014C: set_parked_car_generator 3@ cars_to_generate_to 101 
014B: 4@ = init_parked_car_generator #INFERNUS color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -299.4091 1702.201 44.2449 angle 0.0 
014C: set_parked_car_generator 4@ cars_to_generate_to 101 
014B: 5@ = init_parked_car_generator #ADMIRAL color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -289.4987 1702.181 44.052 angle 359.6122 
014C: set_parked_car_generator 5@ cars_to_generate_to 101 

0A93: end_custom_thread

Zo zou 'ie moeten werken. Ik heb ook gelijk de globale variables omgezet naar locale, aangezien dat minder bugs oplevert. :bier:

Geplaatst:

Wat heb je nu veranderd, Bassss? Buiten de globale variabelen heb je inhoudelijk toch niets veranderd?

Labels aangepast, {$VERSION 3.1.0027} weggehaald, overbodige teksten weggehaald, opcode 0000 weggehaald en opcode 0A93 toegevoegd. ;)

Geplaatst:

Wat heb je nu veranderd, Bassss? Buiten de globale variabelen heb je inhoudelijk toch niets veranderd?

Labels aangepast, {$VERSION 3.1.0027} weggehaald, overbodige teksten weggehaald, opcode 0000 weggehaald en opcode 0A93 toegevoegd. ;)

Wat eigenlijk allemaal geen ruk uitmaakt... :7

Geplaatst:

Een aantal dingetjes waren gewoon om het script wat op te schonen, maar zoals opcode 0A93 is toch wel nodig? Of heeft iemand mij het hele SCM gebeuren verkeerd uitgelegd? :$

Geplaatst:

Ik vind er niets opgeschoond aan, maar dat terzijde. Dat is alleen nodig wanneer je script afloopt, anders crasht hij. Martygascar heeft een loop aan het eind gezet, dan loopt hij dus nooit af. Al zou ik het dan niet met wait 0 doen, maar met wait 50 of 100 ofzo, zodat de engine minder belast wordt. Maar het is niet fout.

Geplaatst:

Nou oke, sorry dan. Kan jij hem wel helpen met z'n probleem dan? Want het enige wat jij in dit topic tot nu toe gedaan hebt is klagen over hoe ik het doe. :cry:

Geplaatst:

Nee hoor, ik heb gezegd dat het veranderen van een globale variabele in een lokale variabele wel prima is. Dat zou best de oplossing kunnen zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Hij werkt nog steeds niet,Ik haal mn cleoscripts maar weg,kan ik weer DYOM doen. :puh:

Edit,ik zie nu pas dat Basss wat wegliet,(Het balkje met MAIN)even proberen

Bewerkt: door Gast

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...