Gast Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Gewoon op opslaan geklikt en toen .CS geselecteerd Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Je hebt het niet compiled? Reageren
Gast Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Eerst niet nee,nu wel en nu loopt hij eerder vast. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Wat is nu de precieze code, en wanneer slaat hij vast? Reageren
Gast Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Bij 90 procent van het laadbalkje,als ik de CLEOmap weghaal werkt hij wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Ja, maar ik bedoel, wat is nu de precieze code die je gecompileerd hebt? Reageren
Gast Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) Ik zag geeen verschil voor en na het compilen? Bewerkt: 15 januari 2011 door Gast Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Dat bedoel ik ook niet... Dat is logisch. Maar ik bedoelde welke code héb je gecompileerd. Wat is nu de precieze code die je hebt. Dan kan ik die beoordelen, het is niet makkelijk om iets te beoordelen na zoveel posts met suggesties e.d... Reageren
Gast Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Ik volg het niet meer,ik klikte gewoon op Compile Reageren
MrQs Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Ik volg het niet meer,ik klikte gewoon op Compile snap jij wat van de cleo mod? Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Ik volg het niet meer,ik klikte gewoon op Compile Zij bedoeld de code in het tekstvak. Jij hebt iets in de code veranderd. Namelijk die namen dat is dus de code en dutchy vraagt of je heel de code in het tekstvak even wil kopieren en hier plaatsen. Reageren
Gast Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Oke, Ik kan hem niet meer openen met SB? Foutcode:Onbekende opcode 2F2F bij offset 0. KLadblok: // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .CS} //-------------MAIN--------------- :1 jump @Start :Start 014B: 1@ = init_parked_car_generator #PHOENIX color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.365 1757.692 43.8921 angle 270.0 014C: set_parked_car_generator 1@ cars_to_generate_to 101 014B: 2@ = init_parked_car_generator #TURISMO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.3577 1747.692 43.8876 angle 270.0 014C: set_parked_car_generator 2@ cars_to_generate_to 101 014B: 3@ = init_parked_car_generator #SANDKING color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -294.5935 1718.397 44.6478 angle 359.5772 014C: set_parked_car_generator 3@ cars_to_generate_to 101 014B: 4@ = init_parked_car_generator #INFERNUS color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -299.4091 1702.201 44.2449 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator 4@ cars_to_generate_to 101 014B: 5@ = init_parked_car_generator #ADMIRAL color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -289.4987 1702.181 44.052 angle 359.6122 014C: set_parked_car_generator 5@ cars_to_generate_to 101 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 En nu heb je dus fout gedaan waar Bassss en ik het over hadden. Óf je moet een loop onderaan zetten, óf je moet daar de end_custom_thread wegzetten. Dus onderaan: 0A93: end_custom_thread Je hoeft het niet telkens te decompileren, hoor. Dan verlies je vaak ook extra tekst (die je met // aangegeven hebt), worden de label-namen anders, etcetera. Gewoon verder gaan in je .txt file (in SannyBuilder) en dan weer compileren. Dan overschrijf je gewoon het eerste gecompileerde. Reageren
Gast Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Maar ik wil die loop eronder zodat de autos respawnen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Wanneer je een loop plaatst om dingen te laten "hergebeuren" (om het zo maar even te zeggen), moet datgene altijd gebeuren BINNEN de loop. Als je dus alleen een wait binnen de loop zet, zal hij alleen de wait herhalen. Een voorbeeld: :LOOP wait 0 Jump @LOOP In deze lus/loop, wat jij in het begin had, is er maar één ding dat herhaald wordt: een wait. En die wait zie je ingame niet. Op het moment dat de code bij :LOOP aan komt, wacht hij voor 0 ms. Als hij daarna bij Jump aankomt, springt hij terug naar het label :LOOP en wacht hij dus weer 0 ms. Zo gaat dat door... Overigens had jij er ook geen loop meer bijgezet, en dat was de reden van de crash. Je moet namelijk óf zorgen dat er opcode 0A93 staat, óf zorgen dat de code niet afloopt (en dus zorgen dat er ergens een oneindige loop is). Maar je hoeft helemaal geen loop te hebben om hem te laten respawnen! Dat is het makkelijke aan een cargenerator. Een cargenerator wordt gebruikt om niet eenmalig een auto te spawnen, maar vaak een auto te spawnen als je even uit zicht bent. Dat is anders dan de opcode 00A5 (00A5: 0@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0), want die spawnt maar één keer. Cargenerator is sowieso erg handig, want je hoeft het model niet eens te laden voor je hem gebruikt! Dus een loop, voor wat jij wil, is helemaal nergens voor nodig. Hij spawnt toch wel meerdere keren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.