Gast Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Het werkt nog steeds niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Nou, ik heb het voor je getest, en de volgende code werkt zeker weten (als hij bij jou niet werkt, ligt het aan je opslaan of je CLEO-install): {$CLEO .CS} :Car wait 1000 0A95: enable_thread_saving 014B: 1@ = init_parked_car_generator #PHOENIX color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.365 1757.692 43.8921 angle 270.0 014C: set_parked_car_generator 1@ cars_to_generate_to 101 014B: 2@ = init_parked_car_generator #TURISMO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -319.3577 1747.692 43.8876 angle 270.0 014C: set_parked_car_generator 2@ cars_to_generate_to 101 014B: 3@ = init_parked_car_generator #SANDKING color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -294.5935 1718.397 44.6478 angle 359.5772 014C: set_parked_car_generator 3@ cars_to_generate_to 101 014B: 4@ = init_parked_car_generator #INFERNUS color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -299.4091 1702.201 44.2449 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator 4@ cars_to_generate_to 101 014B: 5@ = init_parked_car_generator #ADMIRAL color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -289.4987 1702.181 44.052 angle 359.6122 014C: set_parked_car_generator 5@ cars_to_generate_to 101 0A93: end_custom_thread Bij car generators altijd de opcode 0A95 plaatsen. Reageren
Gast Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Eerst gecompiled en toen het originele bestand overgeschreven,na heropenen weer de onbekende-opcodefout (2F3F) Ik gebruik CLEO4. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Dat probleem heb ik gelukkig niet wanneer ik het decompileer. Hoe dan ook, je kunt proberen om het via de "Sanny Builder Console" te verhelpen. Dit lukt lang niet altijd, maar soms wel en het is de moeite waard om het te proberen. Heb je deze foutmelding bij alle scripts die je probeert te decompileren? Met het console kan je de meer geavanceerde opties (meestal met decompileren) van SannyBuilder veranderen. Ik zou er niet te veel mee spelen als ik jou was, ik ken zelfs heel ervaren scripters die dit niet gebruiken. Doe het volgende: Open Sanny Builder Console --> CTRL+~ Typ het volgende: toggle ignore_unknown on Het hangt er vanaf wat je nu in beeld ziet. Zie je het volgende:The debug mode is disabled. Use TOGGLE DEBUG_MODE to turn it on before using of another options Dan moet je de volgende code invoeren: toggle debug_mode on Zie je echter dit: option IGNORE_UNKNOWN enabled Dan kan je het venster sluiten. Wanneer je eerst de debug_mode aan hebt moeten zetten, moet je vervolgens alsnog dit typen:toggle ignore_unknown on Doel hiervan is om de onbekende opcodes te negeren. Wanneer dit niet werkt kan je ook deze gebruiken: toggle SKIP_SCM_HEADER on Probeer het dan nog eens. Vergeet het niet terug te zetten (anders krijg je problemen met het decompileren van "normale" SCM files): toggle SKIP_SCM_HEADER off Maar sowieso: waarom zou je het opnieuw decompileren? Dat is toch nergens voor nodig? Ik zou als ik jou was gewoon de txt editten. Als je dan compiled, overschrijft hij gewoon je oude versie. Dan heb je helemaal geen probleem... Als je het bij alle cleo files hebt, ligt het toch aan jouw sannybuilder/cleo installatie (wie weet iets mis met de .ini file?) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Wat en waardoor doet hij het precies? Doet hij het ingame, of decompiled hij? En hoe heb je het gefixed: gewoon niet gedecompileerd (maar txt file gebruiken) of decompileerd hij nu goed? Ben wel benieuwd hiernaar. Reageren
Gast Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Hij doet het ingame. Ik heb gedaan wat jij had gepost en gecompiled in in mn cleomap gezet,toen spawnden de autos (In de lucht,moest SA herinstalleren door een andere mod),toen de rest van de mod erin gezet en nu werkt her weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.