Jump to content

Hebben leerkrachten genoeg respect voor je en zijn ze vrienelijk genoeg


idrii6666

Hebben leerkrachten genoeg respect voor je  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Hebben leerkrachten genoeg respect voor je

    • Ja ze heeft zooveel respect ze is erg vriendelijk
      9
    • Ze heeft altijd bijna genoeg respect
      15
    • Meestal
      17
    • Niet echt
      2
    • Nee totaal niet
      6
  2. 2. Welk cijfer geef je ze in vriendelijk zijn

    • 1
      4
    • 2
      1
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      1
    • 6
      7
    • 7
      14
    • 8
      13
    • 9
      4
    • 10
      2


Recommended Posts

Alleen wanneer je hun les loopt te verzieken, behalve bij Jos. Zij heeft er namelijk lol in leerlingen strafwerk te geven etc. Overigens denk ik dat dit topic nog wel eens uit zou kunnen groeien tot een klaagbak :cab: , maar dat maakt niet uit natuurlijk.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat een tien?

?

De meeste leraren zijn bij ons wel aardig, maar sommige zijn zo raar. Een keer kwamen 2 vrienden van mij de les in en de leraar riep; JA GA ER MAAR UIT! Waarom dan? OMDAT IK DAT WIL!

Maargoed, de meeste leraren zijn wel aardig zolang je hun les niet verziekt.

Link to comment
Delen op andere websites

De leerkrachten zijn gewoon vriendelijk. Ze vragen wel altijd om wat respect voor heb te hebben, en dan gaat iedereen zeuren dat ze geen respect voor jezelf hebben. Misschien moet je het dan bij jezelf gaan zoeken, ik lok nooit de leerkracht uit, en dat merk je wel, alle leerkrachten hebben me in principe wel graag. (Nerdy :$)

Nou ja, iig, volgens mij zijn alle leerkrachten aardig, maar als je dan toch een leerkracht gaat kwaad krijgen o.d., dan moet je achteraf niet gaan zeuren vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste leraren/leraressen bij ons zijn heel aardig en respectvol tegen hun leerlingen. Sommige vinden het helemaal niet zo erg als een leerling gek doet en anderen irriteert. We hebben één leraar die het zelfs leuk vind om zelf gek te doen. Dat maakt zijn lessen ook zo leuk.

In onze klas is het nog maar bij een paar leerlingen het geval geweest dat ze even moesten afkoelen in het 'Time Out' lokaal. Dat lokaal heet zo, omdat je daar even mag nadenken over wat je hebt gedaan, maar ook als je bijvoorbeeld problemen thuis hebt en je voelt je daardoor niet fijn. Dan mag je dus even naar het 'Time Out' lokaal. Maar er wordt overigens ook niet intensief gebruik van gemaakt, aangezien bij ons op school de leerlingen niet zo'n 'criminele' types zijn. Ze doen niet zo snel stoer door bijvoorbeeld een grote mond op te zetten, terwijl dit op veel scholen wel vaak het geval is, maar dat terzijde, aangezien ik afdwaal...

Kortom: ik ben blij met mijn huidige leraren/leraressen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp echt niet wat je bedoelt met geef een cijfer van het vriendelijk zijn.

Misschien helpt ABN wel wat meer. :)

Dat begrijp ik ook niet :7 , ABN lijkt me ook wel makkelijk ja..

@ Idri: Wat bedoelde je met post #3? :?

Ik bedoel daarmee dat je een cijfer geeft hoe vriendelijk de leerkrachten zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...