K1pc0rn Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 ik wil gaan texture modden in Photshop CS5 want ik wil bijvoorbeeld dat mijn helikopter een heel vet kleurtje heeft maar is er ergens een tutorial ofzo? >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Modding forum.<<< Reageren
rienie Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Simpel leer eerst met CS5 te werken. Denk je dat je door zo'n simpel tutorialtje zo iets makkelijk kan leren? En als je iets wilt leren. Elke tutorial met Photoshop is er toch al weer eentje waar je wat van kan leren. Bewerkt: 10 januari 2011 door rienie Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) ik weet al veel dingen van Photoshop CS5 maar kan ik niet gewoon een gta IV uit de gta IV map editen? hoe maak je iets zoals dit? http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1381 Bewerkt: 16 januari 2011 door lennart1995 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.