denracer Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) ik wil dus proberen zoals de meesten al weten San andreas wat meer miami (vice city) style te geven dus ik wil graag het gras en de lucht en bomen te veranderen kan ik trouwens palmbomen ipv dennebomen plaatsen ? zoja Hoe ? wil ik de kleine dorpjes vooral wat meer tropisch maken Iemand idee hoe ik gras kan veranderen ik kan nergens de texture vinden in ieder geval niet de goede dus ik moet geen bladen hebben maar gewoon groen gras <_< als ik wat veranderingen heb post ik het ff ik heb water al af dus daar post ik nog foto van zoals beloofd Water Bewerkt: 30 juni 2005 door denracer Reageren
burpicane Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 het is mogelijk verander de dff van dennenbomen in een palmboom en replace die in gta3.img. het hangt er van af hoever de palmboom en dennenboom van elkaar afwijken of het nodig is om een andere coll te maken Reageren
Jorge_F Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 het is mogelijk verander de dff van dennenbomen in een palmboom en replace die in gta3.img. het hangt er van af hoever de palmboom en dennenboom van elkaar afwijken of het nodig is om een andere coll te maken Het is zo en zo wel handig om gelijk ook de col te veranderen. Ook moet je wel palmbomen in .dff formaat van SA hebben. Je kan nog niet .dff van VC in SA zetten dus daar moet je nog ff geduld mee hebben. Reageren
burpicane Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 het is al mogelijk hoor... *wijst naar myriad* Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Je kan toch ook zelf een boom maken, zo moeilijk is dat niet. En je hebt gelijk de coll. Reageren
denracer Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Je kan toch ook zelf een boom maken, zo moeilijk is dat niet. En je hebt gelijk de coll. jah maar ik kan nog niet moddelen ik heb 3dmax 7 wel maar snap er geen bal van en myriad wat bedoel je daarmee want iedereen zegt dat je nog geen models in SA kan zetten kan ik die boom van vice city ook overzetten naar SA ? Bewerkt: 30 juni 2005 door denracer Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Ja, dat kan. Maar wel pas na een goede DFF export, die er op het moment nog niet is. Reageren
denracer Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Ja, dat kan. Maar wel pas na een goede DFF export, die er op het moment nog niet is. klote dus ik moet nog een tijdje wachte :unsure: nou jah.... weet jij toevallig ook de .txd van gras ? ik kan geen goeie vinden behalve van die bladen maar niet van het groene gras Reageren
burpicane Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 myriad wat bedoel je daarmee want iedereen zegt dat je nog geen models in SA kan zetten ziehier http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...=119616&st=4940 myriad in sa Reageren
denracer Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 myriad wat bedoel je daarmee want iedereen zegt dat je nog geen models in SA kan zetten ziehier http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...=119616&st=4940 myriad in sa jah dat wist ik al (toch bedankt) weet niemand wat de texture file van gras is ik kan hem echt nergens vinden Reageren
denracer Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 :rolleyes: welke naam is dat ? :blink: ik kan hem echt nergens vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.